Translate

30 Mayıs 2012 Çarşamba

Problemli Huylar Klasörü

Öve öve bahsettiğimiz anlatmaktan bıkmadığımız bir huyumuz varsa, bilin ki o huyumuzda problem vardır sevgili arkadaşlar. Bu konu üstüne çok kafa yorup eğitmeye çalışıyoruzdur bu yanımızı. Kimse mükemmel değildir, hatta ben bile :)

Ben mesela, ani gelişen olaylar da soğuk kanlı olduğumu iddia edenlerdenim. Aslında alakam yoktur elim ayağım birbirine dolanır ilk önce, sonra mala bağlama durumu yaşanır..işte o durumu soğukkanlılığa yorarım. Amman karizma çizilmesin :)

Dedikodu da sevmem mesela ama bir başladık mı mangalda kül, sobada kurum kalmıyor maalesef ki....aaa ben asla yapmam demeyin hanımlar, dedikodu genimiz var bizim bunu inkar etmek faydasız, kabullen otur yerine.

Kıskanç olmadığımı da iddia ederim. Böyle kriz anlarında hemen kalkanlarımı kaldırır rölanti durumuna geçerim ama aslında içimde ne fırtınalar kopuyordur. Kıskancım yani, ama gerine gerine ben bunu aştım diyebilmenin inanılmaz hafifliğini yaşıyorum...her ne kadar kendim fil ağırlığında olsam bile :) haaa bide böyle durumlar da kendimi soslayıp, marine edip çiğ çiğ yemeyi tercih ediyorum, sindirmesi güç oluyor ama olsun maksat hanımlık bozulmassın :))

İşin özü arkadaşlar neyimizi ön plana çıkartıp özlü sözler ediyorsak aslında o kadar müzdarip durumdayız...bunu kabullenmek en güzeli, ama yine de istisnalar kaideyi bozmaz...yoksa bozar mı ? aman ne bileyim düşün kendiniz karar verin buna da..her şeyi ben düşünecek değilim ya Rodin gibi :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder