Translate

29 Mayıs 2012 Salı

çeyizlik yazılar :)

Eskiden beri yazardım ot, kuş, kelebek yazmışım bir sürü. Bu gün ekleyeyim dedim bulamadım ya ben onları. Allahım evin içinde deli danalar gibi vır vır, dır dır saya döke aradım ama nasıl sokuşturduysam bir yerlere, bulamadım. Sukut-u hayal bozgun kezban misali çöküverdim kanepeye :( Ama yılmadım daha savaş yeni başlıyor bulacağım elbet :)
Her genç kız çeyizinde dantel oya saklar amma ben yazılmış şeyler saklıyorum. Bir zaman kutum var ilk aldığım levis 501 etiketin den tutun da Julio İglessias ve Gips Kings konser biletlerine varana kadar her şey var. Peteçete üzerine yazılmış yazılar, ortaokul ve Lisede arkadaşlara yazdırdığımız Anketler, gittiğimiz diskoların giriş biletleri, 80 sonları 90 ortalarına kadar ne halt ettiysem kısa bir envanter tadında yani. Hatta bir Kaset var ki of of Harun Kolçak ''yanımda kal'' ından Kerim Tekin ''Kar Beyazdır Gülüm'' adlı şarkısına varana kadar duygu oburluğu yaratacak her şey var kutunun içinde. arada bir açar bakarım..sizinde var mı ?

Eğer yoksa bence bir an önce biriktirmeye başlayın. Yaşınız kaç olursa olsun mühim değil..maksat akılda unutulanı arada bir anımsayıp tebessümlenmek. Ey kadın milleti çeyiz için illaki dantel oya biriktirmek şart değildir hyada sadece evlenirken çeyiz derdine düşmek...kadın kendi hayatının önemli anılarını da çeyiz olarak biriktirebilir illaki eve serilip sergilenmesi şart değil.

Unutmayın biz kadın milletini kadın yapan içimizdeki bitmek bilmeyen  sevgi dağlarıdır, geçmişimizle geleceğimizi  en güzel model misali dantel gibi örüp gerektiğinde kendimizden yeni bir benlik yaratırız ama her zaman özümüzü koruyup saklamayı da biliriz. :) Alakalı mı yoksa alakasız mı oldu bilmiyorum ama boş zaman yaratmışken ne bulursam yazayım derdine düştüm...gece belki daha güzel bir şeyler çıkartırız servise haydi iyi akşamlar olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder