Translate

11 Mayıs 2012 Cuma

arkadaşın biri anekdot 1


İsmi lazım değil geçen bir arkadaşla sohbet daha doğrusu dedikodu yapıyoruz. Onu çekiştirdik bitti, bunu esnettik folloş oldu..şunun yedikleri okyanusa, berikinin yuttukları boğaza cacık oldu falan derken..bizim ki demez mi
_ ay kız geçen bilmemne  sitesinden biri yazmış bana, seninle ne güzel günlerimiz oldu şöyle verdin, bu şekil yaptın vere vere bitiremedin vs vs..
-ee dedim sonra nooldu?
-kız adamın resmine baktım valla hatırlayamadım dedi ya bana…adamla yapmadığımız pozisyon kalmamış yatakta ama ben unutmuşum demez mi
-az önce namus bekçisi gibi ona buna orospu, kaltak, verişken diyen kendisi değil sanki
-yahu dedim haliyle, şimdiye kadar kaç kişiyle birlikte oldun ki hatırlamıyon…(dimi ama kadın hafızası fil hafızası gibidir derler ya o bakımdan yani) arkadaş düşündü, düşündü…tabi ben bu arada kahve yapıp geldim baktım hala ram ı düşük pc gibi servis dışı modda
-bir süre daha düşündü ay valla  ben diğerlerinden daha orospuymuşum dedi…(neyse ki dürüst kız ne mal olduğunu açık yüreklilikle kabulleniyo, buda ayrı bir cesaret örneğidir dimi ama) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder