Translate

11 Mayıs 2012 Cuma

takıntı, sıkıntı, buhran ve normalmiş gibi yaşama rehberi :)

aptalca takıldığım zamanlarım olur....bunun şurası niye, bu bana neden bunu yaptı vs. gibi. Kötülüğümün sınırlarını aşıp kendi pisliğimde astral seyahat yaparım. bana zararı dokunan kimse olmadık şekilde intikam alırım. bu konuyla alakalı en son atak daha yeni gelip geçti bünyeden...eski sevgilimle yeni sevgilisini birbirine düşürüp rahatladım, aklımın en ücra yerlerinde...kadınız ya, ne kadar kadınsak o kadar kan içici vampirleriz aslında...kimimiz bunu reel de yapıp rahatlıyor, benim gibi hayal gücü kendi kıçını başını aşmışların da beyninden akıp gidiyor. kendimi o kadar vahşi buluyorum ki, bazen kime sinirlenmişsem karşısında mantıklı cümleler le dert anlatmaya çabalarken aklımın ara bölmesinde o kişinin böğrünü deşip kalbini kanlar içinde elimde tutuyorum...elimden sıcak sıcak kanlar akıyor, o kalbin yavaş yavaş durmaya yüz tutmuş çırpınışlarını hissediyorum. geride tüm bunlar olurken mantık ve beden sakince konuşuyor hala ön bölümde, oysa en vahşi tarafım işi bitirmiş ceset üstünde pagan dansı yapıyor...enfes bi şey. yani suya sabuna dokunmadan yapıyorsun tüm bunları oh miss. bir de buraya yazması yok mu en büyük keyif o işte. Normal sandığınız hatta yanından yöresinden kelebek, bötrü böcek çıkan, cik cik nameleriyle aklınızı başınızdan alan kadınların tabiri caizse en orjinal ara yazılımı yukarda yazdığım gibidir..okuyun bilgilenin. devir aydınlama çağı...hepinizin tepesinde ampuller 1000 vatlık enerjiyle yansın arkadaşlar görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder