Translate

1 Kasım 2012 Perşembe

Kadınsal Muhabbetler :)

 Kolları bacakları çalı çırpı gibi dolanan bir gurüh var..bunlar kendilerine kadın diyorlar da ne gülesim geliyor. Göğüsleri çıkacak gibi olmuşda artık o sene nasıl bir kuraklık geldiyse çıkamamış öyle gariban 2 sivilce gibi kalmışlar göğüs kafesi üstünde. Ay birde görseniz sanki çok değerli hazineymiş gibi koyacak sutyen beğenmezler, ayol çek kazağını, tişörtünü çık dışarı nasılsa bi bok yok ki. Ama yok illaki takması lazım..nasıl bir avuntuysa artık :) Amanın birde bunların az biraz karınları şişiyor, 2 gram fazla yemek kaçırmaya görsün ''ayy görüyormusun nasıl kilo aldım yürürken bile zorlanıyorum ''diye sızıldandıklarında ağızlarının ortalarına şöyle biir Osmanlı çakıp dişlerini önlerine dökesim var...ben bunlara morbit sıska diyorum...benim kardeşim de sonradan çıkma kardeşim de bu cins ve güruhtan uyuzum bunlara ben...ama çok seviyorum ayrı konu :)

Bu aralar bizim Türk Hatunlarının klasiği mi oldu anlayamadım ama bir seviye bir bir klas bir yarıştırmasıdır almış başını gidiyor. Bu aralar en büyük dedikodu olayımız bu ''o kimmiş ki benim seviyem, benim klasım, benim kariyerim on ezer geçer vs.'' geçenlerde böyle bir dedikodu ortasında kaldım da e yakın zamanda böyle bir mailde aldıydım, biri bana haddimi bildirdi de bir güzel :) elimi kolumu kime değsem herkes benden seviyeli ve klasmanı tavan  kütür kütür genel kültürlü çıktı...yok çok güzel bir şey çalışan kadınları her zaman takdir ederim de herkes mi bir ağızdan konuşuyor anacağım..nedir bu yani bilmediğim bir moda akımı mı bu da...haydi bu ay bu tarz saldırıp ezmeye çalışacağız insanları..ayşe sen böyle de, jale sen bunu yaz, bahar sende gel benim üstüme çık :)) yaw yapında aynı kelimeler aynı vurgular üzerinden olmasın bari....o çalışan seviyenizin akıl kısmı neden olayı süslemede güdük kalıyor ki...modacınız mı yetersiz nedir ?? öyleyse ben size taktik veririm yazın bana...2 satır da size yazarım farklı konsept oluşturursunuz kendi tarzınız olur bu alanda :) Benim nasılsa öyle bir derdim yok var da yok yani :)

Sonraaa birde benim kendi sorunum var.......Şimdi ben geçenler de bizim hergeleye bir şey için söz verdim...öyle düşündüğünüz gibi değil aklınız hemen extralara çalışmasın yaw. ..yani kısmen öyle de daha çok vakit geçirip benim onu daha anlayabilmem açısından haftasonu kaçamağı gibi bir şey. Şimdi ben sözü verdiğim an hemen çok güzel bir yerde yerlerimiz ayrıldı her şey hazır lakin ben korktum ya...yarın da Cuma, akşamına hazır olup evden alınacağım saatlerin gelmemesini umuyorum ama saatler sanki saniye gibi akıyor sanki...içimde heyecandan ziyade şu an anlatamadığım garip hisler silsilesi var...bir yandan aman diyorum evde manda gibi yayılıp belgesel izlerdin oraya gideceğine, sonra aklıma evde yapılması gereken bir ton iş geldi aslında icat ettim gelesi yoktu, bizim hergele de öyle uyanık çıktı ki daha da tırstım bu tarz bir kaçış yapacağımı bildiğinden kardeşimle konuşup herşeyi bir güzel ayarlamış...yani ona kardeşimin işi çıktı ben gelemeyeceğim deme gibi bir pembe yalanım bile yok benim :) Biz onunla çok zaman geçirdik geçirmediik değil ama mutlaka evime dönmüşümdür 2 gün boyunca bir adama katlanma sürecini unutalı epey bir zaman oldu ve açıkçası istediğim de bir şey değil....ama neylersiniz ki geçenler de buraya da yazdığım gece vakti evden kaçırılma operasyonu sırasında bu sözü vermiş bulundum....ben burada herkesin derdini tasasını okuyorum dinliyorum ama kimse bana ahanda bu da bizden demedi...tek dediğiniz salaksın sen, manyaksın, buldun da bunuyormusun, istemiyorsan bize yolla...yaw arkadaş şuraya 2 satırı janjanlı yazıp çiziyoruz diye sanıyorsunuz ki her bir boka aklım basıyor....burada tıkandık işte aşamıyorum korkularımı...ne olur birisi de bana kendi aklından biraz çiziktirsin yaaaa....Haftasonu için aklımı kaçırmak üzereyim....çünkü bizim hergelenin aklı nasıl çalışıyorsa yine çok güzel şeyler hazırlamıştır...aman neyse gideyim de bir şeyler toparlayayım bari ben....

Nickimsiz yalnızlığının gönülsüz yardımıyla haftasonu çantası hazırlamaya gider.....rım rım rım rım rım :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder