Translate

8 Kasım 2012 Perşembe

Biz Kadınların Kafasına Çip Takılsa Ne Olurdu :)

Bir kere kadın olmamızı gerektiren tüm unsurlar yok olurdu :)

Dedikodu müessesi ortadan kalkardı : Öyle ya kafamıza çip taktırınca duygusal zekamızla değil, mantıksal zekamızla düşünüp algılyacağımızdan gerek kalmazdı ki böyle çene sporuna :) Yine kadın kadına toplanırdık lakin bu sefer ellerimizde çay, kahve, kek, börek, çörek yerine laptop larımız olurdu. Hayatımızı grafikler eşliğinde yüzdesel, eğrisel doğrusal çizgilerimiz eşliğinde panel, sempozyum edasında anlatırdık. Altın günü de sanırım tahvil ve hisse senedi gününe dönerdi...en yükselişte ki hisse senetlerinin tekniğine bakar, büyüme endeksi ile çarpar İMKB endeksi oranında da bölerdik....ay vallahi bu kadar biliyorum aklımda bu kadar kalmış ifadesel olarak :) öğrenmeme sebep olan sağolsun....buralara yazmak ta kısmet oldu :)
Neyse efendim panel tadında geçen toplaşmalarımıza döpiyes takımlarımızla gelir, çiplerine rağmen kokoşcangiller olarak takılmak isteyen hatunlarımızı anında topluluğumuzdan aforoz ederdik. Sade topuzlarmız, tek renk saçlarımız ve tek model kıyafetlerimizle ne kadar ciddi dururduk birbirimizin yanında.

Fal bakmak tarih olurdu:  Ayy bu çok kötü olurmuş işte. Her şeye alışılır da geleceğimizden yalancıktan da olsa haber yada kehanet tadında sözler duyup iç rahatlatma olmadan asla olmaz. Onun yerine sanırım zeka oyunlarına yönelir, aldığımız en yüksek puan doğrultusun da hareket ederdik...ben mesela en son zeka testini geçen hafta yaptım ve 127 puan aldım...ondan önce 139 du..sanırım beynim küçülmüş bu süre zarfında :) neyse işte her bi boku mantık çerçevesinde düşüneceğimizden kahve sadece ya gerekli bir içecek olurdu yada bizi zinde tutmak için kullanacağımız bir sıvı olurdu. ...bu durumda elveda fil ayaklı gül oymalı, yerine göre sedef kakmalı, ince prinç yada bakırdan zarflı fincan modelleri, elveda  kahve yanında ikram edilen gül lokumları, reçelleri, likörler, çikolatalar vs.

Kadın kavgaları son bulurdu : Benim en sevdiğim şeylerden biridir...yani izlemeyi severim, ota boka kıllanıp kavga eden kadınlar benim en büyük hobimdir...hele saç baş girmişlerse seyretmeye, izlemeye doyamam...ben yaptım mı ? ay elbette ki, neden yapmayayım bir kaç arkadaşımı duvardan duvara savurup saçını başını yolup, şöyyle okkalı 3-5 tokat çakmışlığım oldu...Ben yedim mi ? Yemedim maalesef ki çünkü hiç bir arkadaşımı çileden çıkartıp bu raddeye getirecek kadar kaşarlık yada orospuluk yapmadım :) ama yapmak lazımmış arada çünkü ne kadar kaşarsan o kadar değerliymişsin...hatta o kadar ki o kadar olur :)...aman bu saatten sonra bünye de olmayanı bulacağım diye bir çabaya giremem...tatlı sert, azıcık kaçık halimle çok mutluyum böyle de kalayım...Genelde arabulucuyum ben çok nadirdir birini gaza getirip onun bunun üzerine salma durumum yada benim birilerinin üstüne gitmişliğim...ama hiç yok diyemem. Bu tarz durumlarıda bu çip sayesinde mantık çerçevesine toplayıp kaliteli aile fotosu gibi bir dresuar üzerine sergilersek hiç şaşırmam vallahi :)

Yaw yazdıkça durum daha da vahim oluyor...yani adamlarımıza dünyayı dar edemezdik bile salak saçma kıskançlık krizilerimizle, mesela şöyle derdik büyük ihtimal, tamam nedenini anlıyorum, ben seni mantıksal olarak seviyorum..aklın beynin, mantığın benimleyse gerisi boş..haydi gel brokoli çorbamızı içelim, takılmayalım bunlara (!)   Seviyemize kurban a dostlaaarrrrr ne çipmiş, Klasik bir Türk Kadınını soktuğu durumlara bak sen :)

Biz kadınların kafalarında bu çiplerden takılı olsa kadınsal tüm dürtülerimiz tarih olurdu sevgili hatungiller...Şahsen bu kadınsal dürtülerden uzak ve bihaber yaşamak istemiyorum ben gerektiğinde salaklık yapayım, kavga edeyim, sevgilimin kocamın tepesine dikilip abuk sabuk dır dırlanayım...hayat bu şekil güzel a dostlar....Biz çipimiz kadar değil çapımız kadar Kadın olalım yeterlidir bence :)

Nickimsiz bu akşam da akıl akıl gel şeyime eeee saçıma takıl förmüllerinden birini daha yazdı...Vatana millete hayırlı olsun der hayırlı akşamlar dilerim efendim :)

Not: Seksi Bilgiler Ansiklopedisi adlı yazı rakamsal olarak rekor kırdı sevgili arkadaşlar...eğitim ve öğretime verdiğiniz destek gözlerimi yaşartmadı desem yalan olur...onun için bu gece eğer yatiştirebilirsem ansiklopedik bir bilgi daha yazacağım :) tabi konu içeriği +18 olduğundan okunması daha keyifli oluyordur...Her ne kadar edepli insanlar olsak ta bu tarz yazı ve konulara ilgisiz kalmamız imkansız oluyor..eh bizde burada eğlence olsun diye yazıyoruz...ne yapalım yani divan edebiyatından dem vurup aruz ve hece mi girelim mevzuya..nasılsa onu da konu edinen bir sürü makale var..benim ki de kusur kalsın bari :)

13 yorum:

  1. Sizde bir kadınsınız neden bu kadar aşağılıyorsunuz hemcinslerinizi anlayamıyorum. Yazdıklarınız beni rahatsız ediyor.

    YanıtlaSil
  2. Hiç bir cinsi aşağılamak gibi bir düşüncem olmadı...en azından bunu belli bir kitlenin okuduğu yerde yapmam/yapmamaya gayret ederim. Rahatsız olmanıza üzüldüm ama konuya kişisel değil de objektif açıdan bakmaya çalışırsanız aslında gerçekten yaşadığımız kişisel ve duygusal durumların hicvi olduğunu anlayabilirsiniz sanıyorum. Yorumunuz için teşekkür ederim Saygılar.

    YanıtlaSil
  3. Sizn yazılarınızı niye kişisel algılayım. Okuduklarımı anlayacak kapasitem var çok şükür. Sizin bu konularla ilgili yazdıklarınız çok seviyesiz sadece bunu belirtmek istedim.

    YanıtlaSil
  4. Kapasitenizin ve seviyenizin benim göremeyeceğim yerlerde olduğu belli..lakin madem bu kadar rahatsız oluyorsunuz o zaman okumazsınız olur biter...kalan kapasite ve seviyenizi de burada harcamamış olursunuz.

    YanıtlaSil
  5. Siz bana seviyesiz ve kapasitesizmi demek istiyorsunuz?

    YanıtlaSil
  6. Ben size ısrarla neden bir şey demek isteyeyim ki ? kendi yazdıklarınıza kendiniz alınıp güceniyorsunuz farkındaysanız. Ben sizin kullandığınız kelimeleri kullanıp cevap veriyorum sadece.

    YanıtlaSil
  7. Siz çok akıllı olduğunuzumu sanıyorsunuz ?

    YanıtlaSil
  8. Ben şimdi çok merak etmeye başladım bu konu nereye varacak, hem neden ? neyin polemiğini yapmaktayız şimdi ?

    YanıtlaSil
  9. Yazdığınız yazı hakkında fikrimi belirttim siz bana hakaret ettiniz bunu tartışıyoruz.

    YanıtlaSil
  10. üzüldüm şimdi ben buna ama yaaa....

    YanıtlaSil
  11. Neden üzüldünüz bana hakaret ettiğiniz içinmi?

    YanıtlaSil
  12. ısrarla bu konuya takılıp kaldınız...Hakaret ettiğimi ısrarla savunuyorsanız aynen devam edin. Size kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  13. Nickimsiz neden yazmıyorsun yeni yazılarını bekliyoruz :)

    YanıtlaSil