Translate

5 Kasım 2012 Pazartesi

Seksi Bilgiler Ansiklopedisi...Geyikleme versiyon :)


. HINTLILER'e özgü seks sanatı olan Kama Sutra, 10 ayrı öpüşme, 64 ayrı  okşama, 8 ayrı oral seks ve 84 ayrı cinsel birleşme tekniğinin detaylarından oluşmaktadır.  


Erkekler için:

Şimdi biz Türk ecdadı olduğumuz için bize gelmez yukarı da ki gibi fiti-fiti olayları, bir kere racona ters, nedir o öyle 10 ayrı öpüşme şekli, bizde bilinen bir iki şekil var senelerdir onu yediriyoruz işte ya dili gırtlağa kadar indirip boğulmaya ramak kala çekiyoruz, sonra duyuyoruz ki hatunun nefesini kesmişiz, aynen kralsın o dakika, birde alt dudak üst dudak mevzusu var o da biraz daha duygusal takıldığın hatuna özel teknik..geri kalan sekiz taneyi boş geç arkadaş bize yeter 2 şekil :)

Sonra 64 ayrı teknikle okşamak da nedir hatun kısmını, ters bir kere, bizim ruhsal ve genetik kodlarımıza ayrkırı...biz ki kul yapısı aletleri bile tekme tokatla yola getiren ender bir ırkız, gelmez bize ince detay okşama şekilleri, biz mıncıklarız, çekiştiririz, lolomuyuz olm biz...hişş alooo. :)

Haaa o 8 ayrı teknikle oral bana yapılıyorsa diyeceğim yok, fazlası da makbul ve kabulümdür yalnıııızzz  ben yapacaksam düşünmem lazım bu konuyu 8 çok bir kere 1 teknik yeterli, zaten en fazla efor harcayan biziz birde arka arkaya 8 teknik uygulanmaz, gerisine hal kalmaz benden demesi.
84 ayrı birleşme tekniğini bir kertede uygulamaya kalkarsak sanırım geri kalan ömrümüzü cinsel organ felci olarak geçiririz ki...şahsen benim ki bana uzun yıllar lazım olacak. Ne demişler Yerli Malı Türkün Malı herkes onu itina ile, özenle kullanmalı. Kısaca Hint usulu cinsellik bize gelmez aga, bozar bizi böyle şeyler. :)

Bizim erkekgillerimiz en iç benliğinde aynen yukarı da yazdığım şekil düşünür...ben böyle değilim diyen varsa onu bilmem ben...ben genellemeye bakıp yazıyorum Piar yapacak halim yok dimi :))

Kadınlar için:

10 ayrı öpüşmeye karşıyım bir kere ben...sevdiğim adam beni en az 100 farklı şekilde öpebilmeli. Öperken de beni sevdiğini söyleyebilmeli, gözleri kapalı olmalı, elleri kıçımda, göğsümde değil ellerimde ve kenetlenmiş olmalı..aynı anda önümde diz çöküp bana evlenme teklf etmeli o anda birde tek taş yüzük takabilmeli vs. vs. (oha be kızım bunları yapabilecek bir dünyalıya rastlarsan bana da yolla, ben ibretlik olsun diye Orhan Pamuk' un Masumiyet Müzesine bizzat bağışlayacağım :) )

64 çeşit okşama da az bence daha fazlasını yapmalı..hayal gücünü kullanmalı, hatta bunu öyle yumuşak yapmalı ki kendimi cennet bahçelerinde hamakta sallanır gibi hissedeyim.

Ben oral sex yapmam aile terbiyem buna müsait değil !!! (bu öyle bir cümle ki neresinden tutarsan o kadar ilginç şeyler gelebilir insanın aklına..mesela benim ilk gözümde canlanan sahne şu oldu; anne ve baba salonda bir tahta önünde çeşitli çizimlerle cinsel eğitim veriyor çocuklarına...anne sıkı sıkı tembih ediyor...bunları, şunları yapmak bizim aile geleneğimiz değil, bunu isteyen adamlardan uzak durun vs. sizin aklınıza ne geldi bilmiyorum bana ilk uğrayanlar bunlar oldu :) ) 

''84 çeşit ayrı birleşme önemli değil hangi stili uygularsak erkek çocuğumuz olur bu önemli'' yada ''ama ben bunları yapamam kiiiii'' veya'' loş ışık olursa belki'' birde en embesil çeşidi var ''bunların hepsi kaç taksit''  Malum kadınların çoğunun aklı sayısal olarak sadece alışverişe çalışır bu kadar çok sayıyı aklımızda tutacak çok az kadın vardır...sayısal olarak ele aldıklarında böyle bir soru ile karşılaşmak işten bile değildir...sex ve sayısal değerler bir Türk Kadını düşünüldüğünde asla yanyana gelmeyecek 2 farklı unsurdur :) Kafamız karışır bizim...ay 2 ileri bir gerimiydi ki bu stil ? ben burada bacağımı kaç derece açı ile açacaktım ki ? ohoooo vallahi üniversite sınavlarına bağlarız biz bu işin sonunu diyim ben size :)

Nickimsiz tepenizde ampuller yandıracak bir bilgi kuşağının daha sonuna geldi..bu seriye ilerleyen günlerde arada bir devam etmeyi düşünüyorum..maksat her bi boku bilelim öğrenelim kullanmasak ta belki bir gün bir kokteyl yada arkadaş toplantısında konu malzemesi olur :) ha o zamanda bulunduğunuz topluma göre ya sapık diye anılırsınız yada vay anasını bilmediği de yokmuş diye etiket yaparsınız..takdir o an ki toplumundur artık :))




5 yorum:

  1. Nereden buluyorsun bunları Nickimsiz, akşam akşam yine güldürdün bizi :)

    YanıtlaSil
  2. hayatımıza renk katan tatlı kadın, seviyoruz seni :)

    YanıtlaSil
  3. Haftasonundaki gelişmeleri yazmadınız merak ediyoruz. Ne oldu haftasonu ?

    YanıtlaSil
  4. Sanırım İngiltere'de idi. Seks kazaları bayağı kabarık bir yer tutyor. Özellikle bu posizyonalrı üst üste denemek. Fiziksel beceri -fazlasıyla- isteyen posizyonlara girmek, diye bir haber vardı.

    Buna benzer çok farklı örnek de var. Yazmayı bıraktınız mı?

    YanıtlaSil
  5. merhabalar, yazmayı bırakmadım ama fırsat olmuyor bazen, bazende mal gibi kalıyorum mönitörün bu tarafında ama yakında bir şeyler yazacağım inşallah...ilginize teşekkür ederim, kendinize iyi bakın :)

    YanıtlaSil