Translate

28 Ocak 2014 Salı

Şarkılar ve Anılar :)

Bu gün ne yazayım diye düşündüm düşündüm sonunda hem yazayım hemde müzik çalayım dedim. Tabi benim için hoş anıları olan şarkılar var bu yazıda umarım beğenirsiniz sizde :)

Bu şarkıyı bizim Hergeleye Gamsız Girilmez etkinliğimizin Arabesk Kafası için bana şarkı bul dediğimde bulmuş, neredeyse kusturana bu şarkıyı dinletmişti. Yaw hakikatten de biz hatun milletine ne yapsanız yaranılmıyor bazen, düşünüyorum da adam daha önce benim yaşamadığım pek çok güzel şey yaşattı bana, o ne kadar güzel şey yaptıysa bende itina ile içine ettim bir güzel, ona bile alınıp gücenmedi "ya bi s.ktir git" demeden hep yanımda durdu...hala daha yanımda ama artık zorlana kaprislene getirdiğim boyutta...Geçen gün üşenmedim düşündüm düşündükçe buhranlara geldim ve  ağlaya ağlaya aradım ne olur ben salağın tekiyim beni affet seni çok üzdüm diye, o da utanmadan evet üzdün ama hala çok değerlisin benim için üzülme artık dedi ya, daha da bi üzüldüm mü ben. Kendi yediğim haltı bilecek kadar büyüdüğüm için o zaman niye  bu kadar koruma kalkanlarımı kaldırdım da adama ilk defa beyaz adam görmüş yerli gibi saldırdım diye düşünsem de şu anki varlık şekli ile kaybetmeyi hiç bir zaman istemediğim değerli bir insandır ve umarım ota boka, bir kuru rüzgara savrulup gitmez yanımdan..iyi ki varsın CAN hep varolasın :)

Yıl 1996 iş için gittiğim şehirde adamın birine aşık oldum..hayatımın ilk aşkı ama..amanın resmen tapınıyorum ölüp ölüp diriliyorum vs. onun da öyle olduğunu düşünüyorum öyle de hissettirdiydi sağolsun bir süreliğine. Akşam arar sabah kapatırdık telefonu arada şekerleme bile yapardım..ne konuşurduk ki acaba ?? ama çok güzel fıkralar anlatırdı. Sonra ayrı şehirlerde yaşadığımız için görüşeceğimiz zaman neler yapacağımızı felan.. amanın çok güzeldi ya...şimdi bile yazarken yüzümde tatlı bir tebessüm yapıştı kaldı ya, len hala bi parça salağım onu bilir onu söylerim yani. Neyse bu şarkı o zamanlar çıktıydı bende bizim şarkımız olsun diye seçtim ona söyledim mi birlikte dinledik mi hatırlamıyorum ama ne zaman dinlesem bu bizim şarkımızdır bana göre tabi o zaman için :)...hoş şimdilerde faceden arada selam kelam hesabıyız o kadar ama öyle güzel bir anı ki. ama bu bölüme 2 parça koyacağım. 2 parça da o zaman onun kaldığı otelin lobisinde onu beklerken dinlediğim ve sonra yırtına yırtına arayıp bulduğum parça.. Klibide parçanın kendisi kadar ilginçtir  ve güzeldir.Ben ne kadar çöpçü ruhlu bir karıyım asla anlayamazsınız sevgili arkadaşlar tanıştığımız zaman o başka bir ben başka bir otelede kalırken oteller arası aranılan ve ben oda da olmadığım için not bırakılmış saatli dakikalı antteli kağıtlar, sonra yemeğe çıktığımız retaurantın kağıt peçetesi, resimler vs. amanın daha da neler...hoş bu sadece salt ona ait bir toplama ve saklama şekli değil benim için değerli olan herkese ait bir şey olsun tesasından...yani benim tasarrufumda ve sadece bende saklı kalacak şeyler. Güzel yani bir şekilde korumasını bilirliğimden belkide..hem belli mi olur 10 sene sonra aklımda uçmaya başlar benim, bari anılarımı tutturacağım sağlam dallarım olsun kaygısı belki de ne bileyim bunun gibi şeyler yani :)))

Mihael Bolton....Bu adam büyüdüğüm sokakta benim yaşımda kızı olan ve çok mutlu bir ailesi olan bir adama neredeyse ikizi kadar benzer. sanırım benim ilk platonik aşkımdır yani yaklaşık aşk meşk konularına aklımın ermesi 12 yaş başlangıcı ile oldu desek demek ki o adam da o zaman benim ilk platoniğim sayılır. Büyük kızına da ne uyuz olurdum ama :)) Neyse işte adamı hep kot pantolonu, çoğunlukla beyaz üstüne çizgili gömlekleri ve deri bir kol çantası ile hatırlarım tabii yanında karısı ve çocukları..olmayaydı daha iyi olurdu diye düşünmek o zamanlar değilde şimdilerde aklıma gelmiş bir olgu..çünkü o zamanlar bu durumu bile açıklayamadığın için Allah allah niye bu adamı gördüğümde evine girene kadar bakıyorum ki diye düşünürdüm herhalde...Seneler sonra Nişantaşın da bir parkta torununu gezdirirken karşılaşıp 2 satır sohbet etmişliğimiz olmuştur ama inanın adamın adını hala da bilmiyom ya...üstelik artık cadde üstünde oturduğum için markette, camda nerde görse selam vermeden geçmez bende öyle !!!! len adam da bana mı platonik yoksa ??? değildir tabi ki yani nereden baksanız 30 küsür sene...artık platonik değilim ama hayran olduğum bir konu var ki adam gibi adamdır. Büyük kızı benimle yaşıt olduğuna göre nereden baksanız 45 yıllık iyi ve kötü günlerle geçmiş bir evlilik ve 2 kız çocuğunu hakkıyla büyütüp şimdilerde hala delice aşık olduğu karısı ile kol kola yürürler...böyle uzun soluklu evlilikler artık kalmadığı için saygı ile eğilmekten kendimi alamıyorum önlerinde.....

Daha da vıdı vıdı etmiim diyorum ne dersiniz...şimdi müsadenizle uzanıp katil belgeselleri izleyip uyuyayım. Kendinize iyi bakın arkadaşlar. Görüşürüzzzzz :))))






3 yorum:

  1. Aşkın en iyi yanıda işte bu anlattıklarınız... öyle farklı bir tat bırakıyor ki insanın dimağında hatırladıkça o yıllara gidiyor insan hatırladıkça gençleşiyor ruh ;)
    Kalem tutan elleriniz dert görmesin mi ? derler sevgili yazarcım :)) güzel bir bursa sabahı yaşadım sayenizde böyle aşklı meşli anılarla dolu , teşekkür ederim ;)

    YanıtlaSil
  2. Sultanım seni kuru rüzgarlarla kaybetmeyecek kadar akıllı bir adamım ben bunu sakın unutma !

    YanıtlaSil
  3. Öncelikle Bursa' ya benden selam olsun, kestane şekerlerinin her biri yarim olsun :) en önemli olanda bu bıraktığı tat zaten...o zamanların acısını üzüntüsünü şimdilerin hoş anılarına dönüştürebildiysek ve saygı ile anabiliyorsak bizden mutlu insan varmıdır ki ? Sabah sabah çok güzel yerlere götürebildiysem seni, amacımıza ulaşmışız demektir...asıl ben sana teşekkür ederim samimi duygularını ifade ettiğin için :)

    Sana gelince datlum epeydir buralara yazmadığınız için şaşırdım önce ama söz konusu senin inadınsa gerisi teferruat diyom :))

    YanıtlaSil