Translate

3 Ocak 2014 Cuma

Nickimsizin 2013 yılı Pilançosu (Bilanço) :))))))

çok  iyi oldu bu buraya görende ciddi bi şey yaptık sanır :)
Yaşadığım yılların en güzel senesini geçirmedim belki ama bazı şeyleri daha da kabullenmiş, ağırlık olan ıvır-zıvırlarından çoğunlukla kurtulmuş, yeni kararlar alıp uygulamış ultra süper başarılı olmasa da kısmen olmuş bir insan olarak 2014 yılına girdim.

En merak edilen durumum ilişki durumuydu..hemen belirteyim ilişkisiz ve ilişiksiz yaşamaktan kendimi hala alamadım doğrusu, daha önce bahsettiğim Arizonalı adamzademizle tanıştım lakin adam konsolosluğa gidelim hemen nikahı basalım..sonra da ver elini Amerikanya deyince tırsmadım desem olmaz, bariz tırstım yani. Adamı sakinleştirip bunu biraz düşünelim sen bi oraya git bir daha düşün vs dedim...eh ne yapsın kabullendi gitti...şimdilerde skyp tan felan görüşüyoz ama ben tabi tamamen dostane duygularla "arkadaşım Mike nasılsın" dedikçe anlıyor ki benden bir cacık olmayacak kendine, sevgili Hergeleciğim ise süper bir sevgili yaptı kendine şu aralar epey bi memnun halinden, ben ondan daha çok memnunum çünkü onu mutlu görmek kadar güzel bir şey yok. Hormonlarımı her görüştüğümüzde tavan yaptıran sevgili arkadaşım Vurkaç ustasına gelince, o aynen yoluna devam ediyor..maceralar tam hız devam, bende dinledikçe gülmeye devam ediyorum tabi,  çevremdeki adamlar aynı adamlar ama devşirip kendime çok iyi dostlar edinmeyi başardım :) bu arada hemen belirteyim bu tarz şeyleri ne kadar istemezsen o kadar çok teklifini alıyorsun...çok garip ama ben bu yıl boyunca bu konuda rekor kırdım...artık bu sene ne olur bilemem :)

En kötü durum...hayatımda hiç almadığım kadar çok kilo aldım, hoş zaten hiç bir zaman cılız bir hatun olmadıydım ama bu kadar tombalak olduğumu da hatırlamıyorum, tatlı krizlerim etgendir ama bu sene üstüne eklenen bazı durumlarda oldu..neyse ki şimdi tüm bunları geride bırakıp yine eskiden olduğu gibi kısmen toplu halime dönebilirim (yaaa yazması kadar yapması da kolay olaydı iyiydi ama bunun içinde ek çözümler ürettim ki, yaşasın ben )

En iyi durumlar...efendim kendimce para kazanıp bunuda nasıl finanse edeceğimi çözdüğüm an nasıl bir kara geçtim anlatamam, şu matematik işine kafamın az biraz basması 40 yaşıma tekabul etti ama olsun hiç bir şey için geç değildir :) Eh belli bir para sahibi olan Nickimsiz dingiline bu para batar anacıım onun için abimin hediye ettiği az akıllı telefonu süper akıllı telefonla değiştirdim...ah ah gerizekalı hatuna süper akıllı telefon pek yaramıyor ama neylersiniz ki aldık artık kullanıyoruz..işin ilginç yani aynı modeli anneme de aldım kadın 2. gün çözdü işi haaa, tilt olmadım desem yalan söylemiş olurum..şimdi oturduğu yerden face mace hepsinin hakkından geliyor ben daha whatsup nedir daha yeni kerttim durumu yani :))

En iyi durumlar 1....Evdeki kullandığım canım laptopum güzel hoş ama birde yanımda sıkıntı olmadan taşıyacağım bir şey olsun dedim...ay sormayın deli gibi geziniyorum ya girmediğim delik, bakmadığım kapı yok yer yüzünde sanki gittim utanmadan birde tablet aldım ay utanayım biraz ama utanmıyorum valla çünkü yatağıma yattığım zaman uyku problemi çekiyorum çoğunlukla onun için tabletten hemen asmr videoları açıp kulaklığıda beyine doğru çaktım mı mis gibi uyuyorum...çok faideli bi şeee tavsiye ederim :)

En iyi durumlar 2....Ben ki her hatun gibi değilim asla alışveriş sevmem derdim, gelin görün ki seviyormuşum meğerse ama yine de bu konuda ustaların eline asla su dökemem...hürmetler ederim ablalar, saygımız sonsuz :) benim takıntım ise iç çamaşırlarına oldu...model model sütyen ve don aldım utanmasam ufak bir dükkan açarım o dereceyim...biri beni durdursun lütfen :) Dikicanım olduğu için de bir sürü kumaş vs aldım...bunları ne zaman şahesere dönüştüreceğime de ileride ki günlerde bakacağız artıkın.

Aslına bakarsanız yazacak çok şey var lakin yazmaya da bi üşendim bi üşendim ki sormayın gitsin...Kısaca herkesten farklı bir durumum yok. Kendi ile dalgasını kendince iyi geçebilen ve bunu yazmayı da hasbelkader becerebilmeyi başarmış hatunceğizim...ay nasılda överim ben kendimiiiiii, salak malak idare ediyoruz işte kendimizi ne yapalım.

Mevzuyu kapatmadan önce son bir şey yazmadan geçmeyeceğim...aydınlanma çağıma girmemi sağlayan kıçıma tekmeyi basan ex sevgilime teşekkürlerimi iletmeyi borç biliyorum...o basmasaydı benim kıçım yemezdi valla...ama gelin görün ki yaptığı en hayırlı iş oldu kendisi ve benim için...aynı pislikte debenlenmekten göremediğimiz önümüzü yada hadi önümü diyim şimdi çoğul takısı ekleyipte kendimi kapana kısılmış fare gibi hissetmenin bir anlamı yok dimi.....oyyy bunuda rahatça yazabilecek kıvama geldiysem daha gelmem Davos' a :)) Neyse onun sayesinde hayatımdan çıkması gereken bir kaç kişiyi de çıkardım OHH ! diyom başkada bi şee demiyom...Sağolasın İzocam :) Plaket vs. takdim ederdim ama etmiş gibi varsayılsın beni yormasınlar :)

Şimdiiii eski yıl bilançosunu da çıkarttıktan sonra buraya güzel bir şarkı iyi gider...acaba ne dinlesek bu geceee..hımmmmmm


oyyyy sabahın bu kel köründe inanılmaz hoş oldu parça...canlı performansa bakarmısınız yalnız...uyurum artık bundan sonra napiim ki başka,
mayıştım valla....Günaydın Türkiye, bana da bi zahmet iyi uykular :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder