Translate

21 Ocak 2014 Salı

Ben Hayalet Olsaydım :)

Öyle ya birde hayalet versiyonumuzu düşünmek lazım...Ben büyük ihtimalle sevimli hayalet Casper tadında ama hacmi ondan hayli irice bir hayalet olurdum...totomu kaldırıp oradan oraya uçuşmak bile zor olurdu herhalde...ahahahahha ay tamam tamam olmazdı...zaten ruhsal hacim olarak düşündüğümüzde nassıııllll hafifliciiiz düşünsenize :) Ay biz hatun milleti hayaletken bile ince siluet istiyoruz ya, bitmez bünyemizle bu savaş ben size diyim :)

Sanırım ilk yapacağım şey beni yaşarken üzüp süzenleri altına sıçırtmak olurdu ki yaşarken nasıl sakin ve statik biriysem hayaletken bir o kadar intikamcı olurdum...ımmmm yok sanırım yine olmazdım ben yine inceden ürkütürdüm..yani kafayı yedirme boyutuna getirtmezdim. Neme lazım sonra şeytan çıkartma vs ile uğraşırlar, beni nereden çıkartırlardı kim bilir. Düşünsenize sırf piçlik olsun diye insanceğizin mabadından zorlana zorlana çıkarmışım, yada burnundan çıkar amele sümüğü gibi yapışırmışım yere ay çok komik :)

Mesela duş alırken bi soğuk bi sıcak deli edermişim, şampuan yerine çamaşır suyu döktürürmüşüm kafa aşağı. Buzdolabını açtığında örneğin bir sürü börtü böcek üzerine hücüm ettirirmişim...Yürüyün aslanlarım zafer bizimdir hurrraaaaaaaa :)

Her türlü elektrikli aletin ayarlarını bozarmışım...ufaktan elektirip verirmişim mesela yada olmadık zamanda ampul patlatırmışım çotaaaa diye...buğulu camlara Öleceksiiiiiin nıhahahaha diye kendiliğinden yazılan yazı şeklinde gıcır gıcır yazarmışım mesela....durduk yere merdivenlerden ittirip kol bacak kırdırırmışız, sonra alçı üstüne çıtır çıtır nasıl beğendinmi tatlım yazarmışız :)

Sonraaaaa ne bileyim işte uyuzluk gıcıklık namına aklıma gelen her şeyi yapardım ama asla çok fena şeyler olmazdı bunlar.

Yani yaşarken insanlık, efendilik bende kalsın modumuzdan çıkıp bir süreliğine donuna kaçırtmak zevkli olurdu bizi üzen süzen insanları.

Sevdiğim insanlara ise ne güzellikler yapardım kimbilir...eğer o kadar ruhani güçleri oluyorsa bir hayaletin ben sanırım ilk tercihimi Annemin beynindeki plakları temizlemeye kullanır ve onu bir nebze dahi olsa eski sağlıklı günlerine döndürmeyi denerdim. Sonra abimi ve kardeşimi sezinleyemediği kötülüklerden korumaya çalışırdım vs. iyilik ve güzellik adına yapılacak çok şey var...ama bu yazının amacı bize uyuzluk yapmış insanları hayalet şeklinde ürkütmek :)

Bu absürt yazı aklıma nereden geldi onu da hemen yazayım da sizde rahatlayın bende....ID. diye bir belgesel kanalı var orada hayaletlerle ilgili seri programlardan birini izliyordum az önce. Bir kaç tane dingil var, ellerindeki çeşitli ölçüm vs. cihazları ve kameralarla hayalet avlıyorlar akıllarınca. Hele gurupta bi tane aklını kaçırmış manyak var, araştırma yaptığı her yerde agresif konuşma ve tavırlarla hayaletleri bül bül gibi konuşturacağını sanıyor. Onca zamandır izliyorum bi tane hayaletinde buna sinirlenip "la bi s.ktir git" deyip kafasına bir şeyler fırlattığını yada çarşaf  perde kovaladığını görmedim...haaa göreydim ne olurdu onu bilemiyorum şahsen, herhalde imana gelir namaz, niyaz, ibadet derken kafayı bozardım iyice...hoş pek ihtimal vermiyorum ama olabilir de yani :)

Velhasıl bu programı izlerken ben hayalet olaydım bu adama bi haddini bildirirdim den yola çıkıp fıştırttım bu yazıyı...bkz. Fıştırttmak (çala kalem yazmak anlamında yani) :))

Şimdi diyorsunuz ki aha bu kız bu yazıyı Hayalet Avcıları filminin popüler şarkısıyla sonlandırır...ama hayır aklımda başka bir şarkı var bakiim bulursam onu ekleyeceğim olmadı 2. seçeneği koyacağım...rım rım rım...arıyorum şimdi bekleyin arkadaşlar :)


  2. seçeneğim olanı paylaşıyorum ama ötekini bulaydım iyiydi :)



                                  bu videoyu da yazıyı yayınladıktan sonra buldum çok güldüm
                                  umarım sizde beğenirsiniz :)

4 yorum:

  1. çok anlamlı bir hayaletsiniz casper cicişim ;)

    YanıtlaSil
  2. sanırım sen bi hayalet olsan da asla yazının girişinde ki gibi üzen kıran hoyrat elinin tersini göstermekten haz alan osmanlı tokat makinesi olamazsın sen sadece bir meleksin ve ben yazılarının müptelası oldum bil ki seni üzen ne varsa hepsi sensiz kocaman bir yürek eksik sen sevimli melek .yaşananlar yaşanmıştır izleri kalır ve o izler bize yaşamı tüm katmanlarıyla gösteren öğretmenler..aynı gezi gibi aynı anda 6 erkekle sevişmek gibi)) senin taşradan fanın )))

    YanıtlaSil
  3. sana özel den bir kaçmail attım ulaşmadı sanırım hayaletler mail okumaz ya da )selin ben

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim Selinciim...ne yazık ki özelden atmış olduğun mailleri almadım...hem hayaletlerde mail vs okuyor hatta yetmiyor kazmapolitan da okuyor, sen tekrar dene şu mail işini, çünkü gelen her maili okuyorum :)

    YanıtlaSil