Translate

31 Mart 2013 Pazar

Bunu da Yaptım ya..Yaşasın Ben :)

Çook eskiden dini vecibeleri gereği kara çarşaf giymeye karar veren bir arkadaşım vardı benim. Dini bütün ama yerine göre davranmasını bilen arkadaştı kendisi.
Bir gün onda klasik hatun günümüzü ifşa ederken...biz hatunların merakını cezbetti bu çarşaf mevzusu...hepimiz giyip birer kere denedik. Ben o zaman da beter böcekmişim, tutturdum ben bununla dışarı çıkacağım diye, hatta o gün arkadaşımın oturduğu yerin pazarı vardı, pazara çıktım ben bu kıyafetle bir güzel alışveriş yaptık eve geldik, bir hatıra fotoğrafım bile vardı ama şimdi nerede kimbilir....

Geçen gün bizim hergelenin dini konularda ki sivri uçlarını törpülemeye çalışırken...bu durumu anlattım, lakin bizim ki kızın ufkunun genişliğine değil de benim çarşaf giymeme odaklanınca ortaya ilginç bir iddia çıktı.

Bizim hergele bana dedi ki o zaman daha deli doluymuşsun yapmışsın ama şimdi yapamazsın dedi. Yaparım dedim, bu yine yapamazsın deyince...bu sefer ben ''ben bunu yaparım da sen benim yanımda gezebilirmisin ? '' deyince. Her klasik erkek gibi bunun rekabet fitili ateşlenmiş oldu.
İş iddia boyutuna gelince bahisler ortaya konuldu ve beraber internette bir çarşaf modeli seçildi sipariş verildi.
Sipariş bir kaç gün sonra geldi. Bu sefer bunu uygulama günü belirlendi ve geçen akşam uygulamaya konuldu.

Sevgili hergeleciim beni o kıyafetle görünce gözlerine inanamadı...hatta içindeki gerçekten benmiyim diye peçeyi kaldırıp iyice baktı ve emin oldu. Evimin önünde arabanın kapısını sanki Arap prensesine refakat ediyormuşçasına bir saygı ile açtı..bu esnada görünen manzara aynen şu idi...siyah son moda bir çarsaf (çarşaf deyip geçmeyin çok güzel modelleri var yani) kolumda çarşaf üstüne takılmış şıkır şıkır kalın bir bileklik....siyah dantel eldivenler...Yüzüm burnuma kadar peçe ile kapalı ama gözlerim görünmesin diye şifon bir pencere var, arzuya göre değiştirebiliyorsunuz da çünkü yüzü örtmek için şeçtiğimiz model de bir kaç seçenek sunulmuştu ve bazı parçaları vardı ama ben en kapalı versiyonunu seçtim :) ayağımda yüksek topuklu siyah zarif bir ayakkabı... siyah ve oldukça büyük sayılabilecek hoş bir çanta...içinde normal kıyafetlerim var :)

Sonra bizimkinin en çok uğradığı ve hemen herkesle tanış olduğu bir yere gidildi. Hergelemizin o mekanda ki tüm tanıdıklarının  (hatta pek çoğunu bende tanıyorum artık) ultra şaşkın bakışları altın da masaya oturuldu,
sipariş verildi...yemekler geldi gözlerin bir kısmı gizlice benim üstümde olmasına aldırmadan peçeyi kaldırıp kaldırıp yemeğimi bir güzel yedim...Bizim hergelenin yüzü mağlup yenik ama keyifli bir haldeydi ara ara bana ''yuhh bunu da yaptın ya ben daha sana birşeycikler demem'' dedi.

Sonradan bizim hergelenin arkadaşları bunu tek tek arayıp tebrik etmişler ''helal olsun sana fantezi de sınırları aştın bizi toz duman içinde bıraktın'' diye. Bizim ki işin aslını bildiği için teşekkür eve takdirleri kabul etmiş ama olayın nerelerden buralara geldiğini anlatmamış...bu kısmı bloguma bıraktığı için teşekkür ederim...çünkü bu yazı yayınlandıktan sonra sanırım epey bir telefon trafiği yaşayacağım :))

Evet sevgili hatun arkadaşlar...işin dini kısmını bir tarafa bırakırsak böyle tatlı bir anı hepinizin akıl defterinde olsun derim. Biz bunu bir iddia neticesinde bu raddeye vardırdık ama ben çok keyifli bir gece geçirdim. Bir kere o kadar rahat bir kıyafet ki anlatmakla olmaz denemek lazım. :)

Haaa iddia konusuna gelince, her iki tarafta iddiasını yerine getirdiğine göre 2 kazanan oldu ve doğal olarak iddia kazancı ortaklaşa olacak....bu da aynen şöyle yamaç paraşütü !....bunu yapmayı çok istiyordum, o da merak ediyormuş ama o kadar heveslisi değilmiş ama cazip geldi ona da...demek ki bu sene Fethiye' yi kuş bakışı izleyip onu da anı bölümüne saygı ile ekleyeceğiz :))
 huuuhh huuuuuuuuuu İstanbul değil ama Fethiye şeyimin altında olacak eeeee kanatlarımın yaşasınnnn :))
tabi o günlere sağ salim ulaşırsak...

Evet sevgili arkadaşlar bu günde Nickimsizin akıl sınırlarını kendince zorladığı bir durum okudunuz..umarım beğenmişsinizdir....hava güzel dışarı çıkıp hava alası var insanın ama bu hava sadece bana özel değil...o yüzden kalabalık, trafik çekemeyeceğim vallahi...şimdilik bir sürpriz olmadığı sürece buralardayım. Hepinize iyi günler :) hımmmm bu güzel güne hangi şarkı eşilk etsin ki ?

Juanito' dan Los Alcarson-Gözleri aşka gülen taze söğüt dalısın rım ırm rım rım :))

Şarkının bu görüntülerle bezenmiş haline bayıldıııımmmm...Soneeeerrrrr :))) neyse bu başka bir yazı konusu karıştırmayalım buraya..iyi dinlemeler :)

1 yorum: