Translate

4 Nisan 2013 Perşembe

Nickimsiz' in Şiirsel Hali :)

İnce bir sızının içinden seni içime çeke çeke geçiyorum..
her bir adım da istemeden ardımda bırakıyorum seni, 
bir adım uzak, sonra bir adım daha...

An var sadece...o an ve sen, gerisi.....
gerisi yine sen olana kadar tenimde saklı bir şifre gibi, 
sen yoksan...yoktu ki zaten diye kandıracağım kendimi, 
olan biten ve o an, uyandım da ben yokmuşsun ki zaten sen...
bir şiir geçmiş tenimin içinden, aklımın bir ucundan, 
yüreğimin en köşe yerinden, 
bir mısrası asılı kalmış dudaklarım da...

ismi yok, tek satırı aklım da
bir duble sen yanın da bir sen daha..
olmuş bitmiş, ölmüş gitmiş gibi
hüzünlü ama, kimin umurun da....

bu gece de böyle buyurdu Nickmsiz.

Yine ultra yakışıklı yalnızlının huzurlu ve güvenli kollarında aklı karışık ama mutlu :)

bu gecenin en anlamı şarkısı ne olsun diye düşünüyorum ama aklımdan hep arabesk geçiyor...bu aralar takıntılı olduğum bir şarkı var...seni benim gibi seven bulamazsın rım rım rım rım ... 




1 yorum:

  1. Nickimsiz sen kadının en yüksek noktasısın aşığım sana

    YanıtlaSil