Translate

9 Nisan 2013 Salı

İtirafımdır Aynen Yazılsın :)

Geçenlerde 10 yıl önce biri ile tanıştığımdan, sonra bir daha hiç görüşmeyip onca yıl aradan sonra bir site de tekrar birbirimizi hiç tanımıyormuşçasına mesaj yollayıp, sohbet geliştikçe de ''ben bunu nereden tanıyorum'' diye bir hafıza yoklamasından sonra eski tanış olduğumuzu anlamıştık....

Eefendim bu nette sohbet ve telefon muhabbeti geçen perşembeye kadar gayet güzel sürdü...gayet güzel asker muhabbeti, kanka tadıyla güzel güzel konuşup sohbet ettik.

Geçen perşembe görüşmeye karar verip buralarda bir mekanda kahve içecektik...her ikimizde aynı saatte geldik..geldik te. Adamı görür görmez benim uyuyan tüm kadınsal hormonlarım tavan yaptı ya. Bunca zaman erkek cinsinden hemen herkesi cinsiyetsiz olarak betimleyip öyle kabul etmiş ve kendimi de öyle kabul ettirmiş biri olarak halimden oldukça memnunken adamın karşısında elimi kolumu nereye koyacağımı bilemeyen sık sık tuvalete kaçıp kendi kendini telkin eden biri olup çıktım ya...amanın ben bu tarz durumları yaşayan her hatunun da nasıl geyiğini yaparıııımmm...bu sefer ki kendimden  bana kısmet oldu :)

Adamın karşısın da sakin sakin konuşup sohbet eden Nickimsizin ara yüzünü de bir göreydiniz. 10 yıl önce böyle bir yawruyu (argo anlamında) hangi sinameki şekliyle kendinden uzaklaştırmış, o ara boyunca tanıdığı adamlar erkek ise bu ne olmalıymış...amanın ara yüzüm kendi işletim sistemini inkar edip eror vermeye başladı ya....zor topladım kendimi zor a dostlaarr... :)

Amanın adamın ses tonundan, giyimine kuşamına, tavrı edasından beyefendiliğine kadar her şey bu kadar tastamam olabilir mi ya...yada bana Bahar havası çarptı yok yok çarpmak hafif kalır, beni bir güzel dağıttı bıraktı...

İtiraf ediyorum ki içimin bu şekil gıcıklanması en son 2 sene öncesine bir arkadaşımın doğum günü kutlamasında olmuştur...ondan sonra da zaten Nickimsiz kadınsal dürtüşlerinden istifasını istemişti :))

Velhasıl artık adamın libidosundanmıııı yoksa benim hormonlarımın aniden zort diye çook alakasız bir durumda uyanmasından mı bilemiyorum ama şaşkın ve sızma salak halimle kalakaldım.

Durumun kare kökünü bulmak için bu perşembe tekrar görüşeceğiz...yani bu durum benim içsel durum olarak böyle...yoksa kanka ve asker arkadaşı muhabbeti devam ediyor...Adam da açıkçası bu durumdan memnun çünkü bu tarz samimi arkadaşlıklar her zaman olmuyor.

Neyse işte çooook uzun bir zaman sonra erkek cinsini tekrar keşfettim...hakkımda hayırlısı olsun. Daha ne salaklıklar yaptım yazmayı çok isterdim ama ''yuh artık'' dememeniz için yazmayayım onları da :)

Bahar ayları olağan durumları olduğunu varsaymaya çalışıp bir an önce eski rahibe uhreviyatında ki hayatıma kavuşmak dileği ile :))

Nickimsiz ultra yakışıklı yalnızlığının huzurlu kollarında ama kendi huzursuz...kendi kafasına tava tencere vs. gibi şeyler geçiresi var...haydi kalın sağlıcakla :)


4 yorum:

  1. Ah ahhh neler neler yazmak isterdim bu durumla ilgili ama neyseeeee bi susayım ben en iyisimi :))))

    YanıtlaSil
  2. hihihihiiihihihihihihi................vahvahvahvahvahvahvah!!!!!!!!! :) seviyom seni canım yaaa :))

    YanıtlaSil
  3. yaklaşık bir yıldır Hergele takma adıyla bahsettiğiniz kişinin bu yazınıza nasıl tepki gösterdiğini merak ettim, size yaptığı sürprizleri ve size olan hayranlığını yazıp durdunuz onca zaman şimdi kalkıp başka bir adamın sizi ne kadar etkilediğini yazmanız o adama haksızlık değilmidir ?
    siz nasıl bir kadınsınızki bu tarz şeyleri rahatça yazabilecek bir rahatlığa sahipsiniz. hemcinsiniz olarak yadırgamadım desem yalan söylemiş olurum.

    YanıtlaSil
  4. SEVGİLİ 16:48 diye hitap edeceğim saatinizden dolayı :)))
    Öncelikle yazıları dikkatlice okusaydınız yazarın Hergeleye hiç bir zaman umut vermediğini ve gayet arkadaşça bir ilişki kurduğunu görebilirsiniz.. Yani en azından bu kadar kapasiteniz varsa :)))) Hergelenin de bu konuda hiç bir şikayeti olmadığının farkındalığına bir kaç kez daha okursanız anlarsınız diye umuyorum.. Yazarımız gayet açık ve net hergele ile ilişkisini boyutlandırmış.. Size ne oluyor ki? sanki altında bir parça kıskançlık sezinledim ama neyseeee :)) Kadın olun sizde yaşayın ama öyle değil mi? :)))) siz nasıl bir kadınsınız ki lafını da bilemiyorum aynen size iade etmek geldi içimden :))) nasıl bir kadınsınız ki açılımını kötüye algılamadığıma inanarak iade ediyorum tabii ki :))

    YanıtlaSil