Translate

11 Nisan 2013 Perşembe

İtirafımdır Aynen Yazılsın 2 (Kutsal Perşembe) :)

heeeeeeeeeeee, hüüüüüüüüüüüüü, ııııııııııııııııııııııııı ay nasıl başlayacağımı bilemedim de...ama geçen yazdığım yazının kahramanı arkadaşımla tekrar görüştük.

Nihayetinde benim içsel durumum yani içimin gıcıklanması durumunu buradan okumuş ve epeyce bir eğlenmiş...hoşuna da gitmiş ama biz arkadaş olmanın daha doğru olduğuna karar verdik...yani ben öyle olursa daha memnun olacağım çünkü buraya ''mokar hastası'' hallerimi yazıp çizmenin pek bir anlamı yok :)

Arkadaşlarımın anıları, komik hatıraları, sizlerden gelenler yeter...çünkü benim durumlarım romantiklikten ziyade daha çok spontane durum komedisi gibi oluyor...yani okuyan ya donuna işer gülmekten yada cinsellikten soğur :)

Adamceğizi bizim burada sessiz sakin bir cafeye attığım gibi ifadesini itina ile aldım...bu adamı doğal ortamında kendi halindeyken sevmeye ve saymaya karar verdim çünkü sayın Arkadaş tam bir vurkaç ustası.

Yani hatunla tanışılıyor karşılıklı istek ve arzular şelale şeklinde ortama göre uyarlanıyor...ama hatun ertesi gün buna baskı ve kurallar listesi ile karşısına geçince...anında geri vitese geçilip son hız uzaklaşılıyor. Sayın Arkadaşımızın bu haline alışık bir kaç kişi varmış şu an, onlarla suya sabuna dokunmadıkları sürece her türlü paylaşım baki...

Bu tip adamlara sanırım gönüllü evde kalmış erkek demek yerinde olur. Neyse işte çoğunlukla o anlattı ben dinledim, dinledikçe eğlendim...kendini çok özel sanan kadınlardan tutunda, kendi değerinin farkında olmayanına, tehdit edeninden, büyü yaptıranına, olduğundan farklı anlatıp öyle çıkmayanına kadar bir sürü kadın modeli...düşünsenize hepsi de bizleriz....aslında tek isteğimiz de önemsediğimiz kişinin bize aynı yakınlıkta yaklaşması ama seçilen yollar kötü maalesef...öyle olmasalar/olmasak ne iyi oluruz ya neylersin ki kadın dediğin şeytanla anlaşma imzalayıp gerektiğinde bu şeytani güçlerini kullanma içgüdüleri ile doğuyor :)

Velhasıl ne bizlerle oluyor nede bizsiz :) bu perşembe kendi hormonlarımı disipline edip Sayın Arkadaşımla keyifli bir gün geçirdim, hatun listesinin sınırlı sayıda ki Kanka katagorisinde eklendiğim için memnunummmmu ki acaba ben ya !!!! ???..........ayş aklım karışmasın ...hep bu bahar havalarından diyim ben size :)

Nickimsiz ultra yakışıklı yalnızlığının huzurlu ve güvenli kollarında, arkadaşının evinde, yanında çayı sigarası...tv de yeni takıntısı Galip Derviş dizisi eşliğinde yazıp çizdi :) bitti bu kadar daha ne yaziim ya :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder