Translate

13 Nisan 2013 Cumartesi

Nickimsiz Sabahın Kıyısından Bildiriyor :)

Hani bir bazen var ya....işte bazenlerin en orta yerine kendini ifade etmeden de anlayabilen biri düşüverir.

Şaşkınca sus pus kalsan ne fayda ki ?....o da senin gibi işte. Fazlaca konuşmadan ciddi konulardan, en esprili cümlenin bir kıyısına sakladığı bir hüznü ile tanışırsın önce...sessizce gözlerini kapayıp yine sessizce kendinden bir parçayı bırakırsın orada ''bak bende buradaydım'' dercesine.

Bazen bazıları ile gülerken, hatta geyiğin en dip noktasında birbirine sararken..aslında birbirlerine sarılırlar...ayrıntı uçup giden kelimelerin biten nağmelerinde değil, hiç konuşulmayan ama en bariz şekliyle anlaşılan gizli bir sessizlik antlaşmasının içinde saklıdır...ve bunu bilip dilediğince sere serpe açarsın kendini, kendine dair ne varsa.

Fazla bir şey sormazsın, sormaz.. bilinen de anlanan da bellidir zaten, gerisi sadece teferruat kalır...Nerdesin, ne iş yaparsın vs. bana ne. Benimle olan yanı ve yönünden başka nesi umurumda olsun başka.

Onun yanında kendin gibi olursun, o da sadece kendi gibi davranır sana. Yanımda öyle insanlar var ya ne mutlu bana...darısı başınıza :)

Nickimsiz bu gün sevgili hergelesinin yanından yazıyor...ultra yakışıklı yalnızlığını kandırıp uyuttuk. Ben yazıyorum sevgili hergeleciğim de başını uzatıp ne kadar yazdı diye kontrol ediyor, az sonra dedikoduya devam edip kahve eşliğinde sabaha merhaba diyeceğiz...sonrada miss gibi bir kahvaltı...bu gün uyku yok....size iyi uykular :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder