Translate

18 Mart 2013 Pazartesi

Erkekgillerin Hormonsal Dünyası :)

Şimdi bizim grubumuzda 4-5 tane kendilerinin ne mal olduğunu çok iyi bilen adamgillerimiz var.

Bunların bir tanesi erkek güzeli; dişi sinek de dahil olmak üzere her geleni baş tacı edip iyi etmiş, ardında yanında yöresinde mutlu etmedik hatun bırakmamış bir şahsiyet, tabi o orantı da kalbi kırık hatunceğizler olmuştur tabi....bu arkadaşımızın anılarını ilerleyen zamanlarda yazmaya başlayacağım...hızlı olduğu için yazarken bile antikaya dönüşebilir anısı o derece yani :) en son anısını geçen gün bar da az buçuk duyabildim çünkü müzik çok yüksek volümdeydi...anlayabildiğim şeyler ise şunlar oldu...Sabahtan beri sevişmedim, onun haricinde iyiyim, üstüme işeyen kızı anlatmışmıydım sana(!) Sen görüyorsun ben bi şey yapıyormuyum... ara ara anlayabildiğim bunlar oldu ama bu hikayenin toplam yekünü şu olsa gerek...kızın biri buna barda yazılmış (yani kız bizim çocuğa sırnaşmış) çocuğumuz kızla bardan çıkıp soluğu evde almış...sabaha kadar bir fiil teşviki mesai de bulunulmuş...sabah son mesai saati sırasında kız bunun üstüne işemiş.... :)))) cocukceğizimiz bütün günü banyoda yıkanarak geçirmiş...vah vah o banyo saatlerinde kimbilir ne mesai çıkardı o bünyeden büyük kayıp vallahi....oy ben seni yerimmm canım kardeşimmm :)

Diğeri Şiirsel ve Derin Muhabbet Erkeği; Ay bu var ya bu velet, bu benim bebeğim öyle seviyom kendisini....böyle şirin suratlı, ince fikirli, açık yürekli...ay hele kafası bir güzel olsun bunun bütün dünya insanı çiçek böcek çocuğu gibi gelir buna....Arada bir yurtdışı seyahatleri yapar orada artık 10 kaplan gücünde mi oluyor yoksa ecnebi havası yarıyormu anlamadık ama Dünya hatunları ile ilgili epeyce kabarık bir portföyü var...Kendi memleketinde duygu ve his adamı, oyyy memleket hatunları her zaman en özel yerinde hazine gibi saklı yani :)  eh bu hafta kendisi için çalıştık çabaladık beğendiği bir kızceğizin numarasını almayı başardık...bu konuda son durum nedir henüz bilemiyoruz :))

Milliyetçi Duruş ve Zarif Adamceğizimiz; Kendince kural ve kaideleri vardır, derdi sıkıntısı olsa dahi asla anlamazsınız çünkü biri ile derteleşip onu rahatsız edeceğim düşüncesine bile tahammül edemez bunun yerine içki şişeleri ile dertleşir ama yine de kendini bozmaz öyle kıyak bir arkadaşımızdır kendisi.....Korumacı içgüdüleri her zaman açık, masasında ki hanımları sürekli kötü gözlerden koruyup kollayan ultra gece görüşlü gözleri vardır...kısaca arkadaşımızın yanında bir hatun olarak her zaman güvende ve korumadasınızdır :)) Sevgi vs bazında asla ser verip sır vermez modunda olduğun dan onunla ilgili şimdiye kadar hiç bir dedikodu duymadım...anlatırsa buraya büyük bir keyifle yazmak and olsun :)

Veee bu gecenin son adamı; Hayatı boyunca yaklaşık 1500 hatunu geride bırakmış...bazıları ile hala düzenli görüşmeye devam eden nazik, kibar, komik, neşeli, internetle buluştuğu an itibari ile netten düzenli ve seri hatun indirmiş...telefonların ultra gelişimine de kayıtsız kalmamış buradan da düzenli çalışmalarına devam eden, hayatında ciddi bir ilişkisi varsa odasına gelen hatunu bile redecek kadar sadakatli bir şahsiyettir kendisi...40 gün aynı evde kaldığı kadına bile kayıtsız kalmayı başarabilmiş ender kişilik canım arkadaşım :)

Bu yazının konusu gereği kendi çevrem de ki libidosu her daim tavan yapan erkek şahsiyetleri yazdım...gidip tanımadığım adamları anlatacak halim yoktu herhalde değil mi ? :)

Nihayetinde kabul etmek lazım ki erkekler bizden daha düz bakıyorlar çoğu şeye...yukarıda bahsi geçenler ise bu konuda karşısındaki kadınlara oldukça açık ve dürüst davranmış adamlardır...Biz kadınların ise bu duruma yaklaşımları sadece hormonal olsa bile konuyu illaki bir duygusallıkla süslemeye çalışması bu kadar sadelik yanında ne kadar şatafatlı kalıyor değil mi?

Nickimsiz ultra yakışıklı yalnızlığının kollarında huzur ve güven içinde mutfağa doğru yelken açar ve deneysel yemekler mesaisine başlar....fonda ise inceden bir Edith Piaf çalmaya başlar rım rım rım rım.....




                                   en sevdiğim şarkılarından biridir...umarım sizde seversiniz :)

3 yorum:

  1. Hah haaaa niye çok güldüm ben bu yazıya anlamadım yahuu.. Bizim ultra tatı sevimli yakışıklı erkeklerden bahsetmişsin yahu.. Seviyorum ben bu çocukları :D

    YanıtlaSil
  2. ay he yaaaaa bende çok seviyom onun için yazdım....en son 4 adam bir otel odası mevzusunu henüz öğrenemedim, içeriğini bir öğreneyim onu da yazacağım :) Ay hiç malzeme sıkıntım yok bacım gani gani yani, yazacak vakit ve iştah olsun yeter :)))

    YanıtlaSil
  3. Simdi okudum ya pardon sevisiyordumda... Ellerine saglik bu arada antikada olsada :))
    ( imza : Erkek Guzeli )

    YanıtlaSil