Translate

12 Mart 2013 Salı

Nickimsiz Hergeleye Karşı :)

Nihayetin de bizim hergeleye öyle bir sürpriz yaptım ki bana yaptığı tüm güzel şeylere toptan karşılık verdim...yani sayılır :) 

Efendim bu bizim hergele çok bi asortik beyefendi olduğu için haftanın 2 günü çok bilinen bir otelin spa merkezine gider ve masaj vs. yaptırır kendine...bir kaç seans beraber gittik gerçekten harikaydı, böyle uzaktaaannn gelen bir müzik sesi, kuş sesi ve spa merkezini gönüllü rehin almışçasına portakal kokusu...hafif loş bir ışık ve her yerde mumlar yanıyor....orada çalışan herkes sanki sessizlik yemini etmişçesine konuşmadan işini yapıyor.

İşte geçen gün bu spa merkezinin yetkilisi ile anlaşıp bizimkinin masaja gireceği saatte orada hazır bulundum...bizimki masaj odasında masaj masasına yüzükoyun uzanmış masörü beklerken...her zamanki masörü yerine ben girip masaj yapmaya başladım buna...önce yavaş yavaş yaptığım masajı giderek daha sert hale getirmeye başladığım da bizimki huylanmaya başladı tabi...''siz yeni başladınız sanırım çünkü daha öncekilere hiç benzemiyor stiliniz '' vs. diyor ama bende çıt yok....bu iyice kıllanmaya başladı tabi...en sonun da bunu sırtına ata biner gibi binince hergelemizin tepesi attı haliyle...''sen ne yapmaya çalışıyorsun'' demesiyle kalkmaya çalışması bir oldu..ama üstünde olduğum için başını masaj masasının baş kısmına iyice bastırdım...ay nasıl korktu garibim...''bak ne yapmaya çalıştığını anlamıyorum ama sonu kötü olacak..kalk üstümden seni kim masör diye işe aldı'' diye yavaştan öfkeye doğru sinir katsayısı artıyor hergelemizin...gülmemek için kendimi zor tutuyorum ama öyle kararlıyım ki adamı çıldırtmaya hamle yapmaya kalksa hemen ekarte ediyorum çünkü hem yüzükoyun yatıyor, hem üstündeyim, hem üstünlük bende...hemde ağırım yani biraz :)) 

Ay canıııımmm artık bunun sinir katsayısı kaça çıktı bilmiyorum ama öyle bir hamle yapıp o yataktan öyle bir kalktı ki....kimmiş bu kaltak şuna bir had bildireyim dercesine bana doğru döndüğün de o yüz halini bir görseydiniz... -sen, sen, senin burada burada ne işin var, nasıl yani diye şaşırmasını mı yazayım, yoksa beni görünce o siniri anında nasıl geçti onumu yazayım bilemedim...bir insanın yüzünden bir anda öfke, memnuniyet, şaşkınlık nasıl okunur ve anlaşılır..ayy görmeniz lazımdı o kadar diyeyim ben size :)
 
Nihayetin de kendine iyice geldiğin de bunu nasıl becerdiğimi anlattım...sonra ona çook uzun zaman önce masaj sözü verdiğimi ve bunu şimdi yapacağımı söyleyip kendini bana bırakmasını rica ettim...bu sefer masaj seansını benden aldığına memnun olan hergelemize yaklaşık 30 dakika masaj yaptım...eh o kadar yorulduğum için kendime de 1 saat masaj yaptırdım haliyle :)...en sonunda otelin cafesin de kahvelerimizi içip günlük dedikodumuzu da yaptıktan sonra.

Bu sürpriz için bana teşekkür etti...asıl benim ona teşekkür etmem lazım ama neylersiniz ki bunu direkt olarak söyleyecek kadar yürekli biri değilim...işte ancak buradan parmaklarımdan döküldüğünce yazıyorum...sağolasın benim incelikli hayta hergeleciiim iyi ki varsın :)

İşte hanımlar sizin için önemli olan ruh öküzlerinizi arada bir, bu şekiller de şaşırtmak da lazım...yani bıkıp usanmadan kapris ve nazımızı çeken ruh öküzlerinize sürekli kazak, gömlek vs. almaktan bıktıysanız işte size farklı bir alternatif. Artık sizinkilerin alışkanlıklarına göre durumu kendi senaryonuzla bütünleyebilirsiniz. Kolay gelsin bacılarım :)

Nickimsiz bu aralar oldukça iyi sayılır...ah bir de migreni tutup kirpik diplerine varana kadar ağrımasa ne iyi olacak ama ne yapalım işte hatun olmak zor iş nede olsa :)) Bunu yayınladıktan sonra biraz Bidisini sevecek çünkü traş oldu morali bozuk, aşırı ilgiye ihtiyacı var, sonra pudinglerini buzdolabına yerleştirecek, ondan sonra da belgesel eşliğinde uyur sanırım ki...iyi geceler :))

1 yorum:

  1. Sultanım öyle özel ve öyle güzel yüreklisinki işte bu yüzden çok farklısın ve asıl sen iyiki varsın...

    YanıtlaSil