Translate

27 Mart 2013 Çarşamba

Benim Cici Salaklığım :)

Hep başkalarını yazıp duruyorum ya ''işte yediği haltı unutmuş, ay ne salak insanlar vs.'' diye. İşte sevgili arkadaşlar kendimi de bu kategoriye itina ile eklemekten şeref duyarım :)

Efendim bundan 10 yıl kadar önce çok bilindik bir arkadaşlık sitesinde profilim vardı benim, bu profilin olduğu zaman da o siteden hala bu yıllara taşıdığım ve hala dostluğumu sürdürdüğüm 2 kişi vardır hala.
Biri benim platonik aşkım dediğim zat-ı muhterem ki kendisi çok bir uyuz keçidir ama ben severim yine kendisini, sağolsun benim bu yazma yönümü farkedip, beni teşvik edenlerin Padişahıdır kendisi :) ona yazdığım günlük mailler sayesin de buralara geldim desem yalan olmaz, öyle bir emeği var yani üstüm de..ama bu başka bir yazının konusu olsun.

O zamanlar biri daha vardı...hatta bu kişi ile uzun uzun yazışıp, telefonda konuşmuşluğumuz oldu en sonun da bir gün görüşmeye karar verdik ama o gün ben o kadar kötü bir durumdaydım ki o canlı ve samimi yazışma ve konuşmadan sonra yüzyüze kısmında ben sinameki surat halimle artık nasıl bir kötü enerji yaydıysam, Görüşme de yazışma da o görüşme sonrası son buldu.....o andan bu ana kadar da hiç aklıma gelmedi açıkçası.

Geçenlerde yine bir ego sıkıntısı sonrası o siteye açtığım profil sayesin de hem buraya malzeme toplayayım, hemde azıcık ortalık karıştırayım derken bu adamceğizle yine karşılaştık. Yolladığı ilk mesajı okuyup profiline de baktım ama hiç bir çağrışım yapmadı ya bana....yani düşünsenize bir yerde bir kaç saat oturup bira içmişliğimiz var, eni konu kendimizden ve hayat görüşlerimizden bahsetmişliğimiz olmuş ama ben hatırlayamadım....bir kaç mesaj sonra eski msn, şimdi ki skyp a ekleyip iyice muhabbete başladığımız da da bi bok çakmadım......görüşme bitip işe güce daldım. Gece tekrar makina başına oturup skyp ta duran resmini iyice incelediğimde önce hafiften bir hatırlama, sonra hafizayı o günlere odaklama, sonra yok canım o değildir, ne alaka diye düşünmeye, sonra adamceğizin o zaman kendisi hakkında anlattıkları yavaş yavaş aklıma gelmeye başladıkça olabilirlik ihtimali doğrumu acaba merakı beni oldukça düşündürdü.

Ertesi gün tekrar yazışmaya başladığımızda aklma gelenleri tek tek yazınca ne olsa beğenirsiniz ? Hepsi tek tek doğru çıktı, bir kaç şey haricin de adamın nereli ve o zaman erede oturduğuna dair ne varsa hepsini söylediğim de bu sefer adam hafızasını zorlamaya başladı...düşündükçe o da bir şeyler hatırladı ama onun hatırlaması daha zor oldu...çünkü anlattığına göre o zamanlar en hızlı zamanlarıymış ve görüştüğü hatunların çoğunu hatırlamıyormuş...bana sen nasıl hatırlayabildin ben hala zorluyorum ama çok az şey geliyor aklıma deyince, bende ona ''eee senin kadar hızlı olmadığımdandır'' dedim. Daha önce telefon da da konuştuğumuz için belki sesinden tanırım deyince telefonda da konuştuk...bu sefer onda da taşlar yerine oturmaya başladı :)

Adamceğizle son hız bir sohbet ortamı oldu ki aramızda o zamandan bu zamana ne yaşadıysak hepsini anlattık birbirimize. Eski bir görüşmeyi zar zor hatırlayabilmem açıkçası beni epeyce bir güldürdü...çünkü aklımca fil hafızalı olmakla çok bir övünürüm ama nerdeeeee....bende o ne yediğini unutan arkadaşımdan farklı bir durum sergilemedim bu konuda....benim tek farkım aman unutmuşsam boşver demek olmadı..oturup eni konu düşünüp hatırlamayı başardım.

Demek ki neymiş? Bazen bazı şeyler bumerang gibi geri dönüp kafana ''çtong'' diye çarparmış. Elini her salladığında 50 tanesi değil bazen eski tanışlar denk gelebilirmiş. Dünyanın sanalı bile küçük bir göl gibiymiş bazen...ama en güzeli ne biliyormusunuz ? Sanal yada reel, kendi kişiliğinizle var olduğunuz her yerden çok iyi arkadaşlar çıkabiliyor bazen.....denk gelmesi yada gelmemesi de mümkün elbette....ben denk geldim, umarım sizlerde denk gelirsiniz....

Nickimsiz ultra yakışıklı yalnızlığının kollarında, arkadaşının salonun da tv de belgesel eşliğinde yazıp çizdi. İyi geceler hepinize :)) hımmmm bu gece ne dinlesek acaba ????

amanın ben bu şarkıyı dinlemeyeli ne kadar uzun zaman olmuş, okul çayları, küçük flörtler, mektup ve peçeteye yazılan notlar vs. vs. Nişantaşında Merhaba Diskosu, Harbiye de Number One, Etiler de ki Airport...yoksunuz artık ama olsun yine de selamlar olsun size :))

2 yorum:

  1. EHUEHUEHUEEHUEH :)))))))) Demek ki neymişşşş... kimse ile dalga geçmemek gerekirmiş :)

    YanıtlaSil
  2. evet yaaa...ama bi daha tövbe dersem yalan kandırmış olurum, çevremde malzemeye elverişli canım arkadaşlarım ve bizzat kendim olduğu sürece bu macera bitmez arkadaş....o kedı bu gece gelecek o kadar !! :))

    YanıtlaSil