Translate

16 Mayıs 2013 Perşembe

Nickimsiz ve Kutsal Perşembe Vakası :)

Malum yaklaşık 2 aydır şu vurkaç ustası arkadaşım ile klasik Perşembe buluşmaları yapıyoruz. Yaklaşık 2-3 haftadır gerek benim işlerimden, gerek onun iş yoğunluğundan kaynaklanan sebepler yüzünden görüşememiştik. Aklımıza da başka gün gelmiyor ya..Perşembe olmazsa diğer günleri yok sayıyoruz çünkü özelliği ve güzelliği yalnızca Perşembe günü olmasında :) hayırlı ve mübarek gün ya, sanırsam ki ondan...ama konuştuğumuz konular pek hayırlı değil heyhaaatttt !!

Adam bana vurkaç operasyonlarını, iş güç vs. durumlarını anlatıyor, bende klasik dedikodularımızı...ben genelde Terasta ki yawru kedilerin büyüme güncesini anlatıyorum sonra, bizim kızın yediği haltları vs....bu hafta ise benim TV de ki performansım üzerinde epey bi kritik ettik.

Ama ne yalan söyliim adama bir kaç kere hayran hayran bakarken bildiğiniz bastım kendimi...ay ne ayıp ama, aklıma çok kötü şeyler geldi sonra, adamı tenhaya götür almanca cezalandır görsün vurkaç yapmak neymiş dedim içimden, sonra bööle ensesinden kavrayıp dudaklarına yapışasım geldi...hormonlarımın erekte olmasına ramak kala kendimi tekrar kendime döndürmeyi başardım. Allahım bu adamla görüşmeyi çok seviyorum ama içimin aşırı gıcıklanmasına da bi formül bulmam lazım, çünkü adam bana göre bildiğiniz Yunan Tanrısı, Libido tavan bööle hafif kır kısa saçlı, hafif kıvrık kirpikler, açık kahve gözler, amanın hele o ses tonu...nooluyo lan bana ! Ölmüş hislerime, şu benim absürt güvensizliğime sokiim emi...yada ne biliiim azcık vurkaç ruhum olaydı bi lokma..ay neler diyorum :) İçindeymişik, yeşilmişik, sazmışık (Yeni Türkü, Galip Derviş dizisinden...şu anda keyifle dinliyorum)

İşin özü onca konu konuşup güldük eğlendik...azcık edepsizleştik, biraz gıybet ettik ama haftaya görüşmek üzere ayrılırken büyük bir ciddiyet ve özenle Kandil kutlaması yaptık ! ne alaka dimi ama :)

Neyse işte havalar güzel ya benimde epeydir uyuyan hormonlarım kıpraşmaya başladı...şimdi diğerlerini yazıp çiziyorum sere serpe, utanmazca..bende nihayetinde ettken kemikten insanım uhreviyata ermiş, evliya donlu hatunlar gibi diğerlerini çekip, uzatıp kendi hissetiklerimi yazmasam samimiyetten uzak olur ki hiç sevmem...zaten şurda kaç kişiyiz ki dimi ama :)

Nickimsiz ultra yakışıklı yalnızlığının güvenli kollarında mutlu ve huzurlu...terasta yavru kedileri güvende, anneciği uyuyor oh miss..bidisi kıçının dibinde eh daha ne olsun...Hepinize hayırlı kandiller, iyi geceler vs.


Bu gece hangi şarkıyı dinlesek ki...hııııımmmmmmm rım rım rım rım



                                    bu gün bu şarkıyı değişik versiyonları ile çok söyledik
                                                    ve çok eğlendik...iyi dinlemeler :)


2 yorum:

  1. Yazilanizi bir suredir begenerek takip ediyorum suan okuduklarim bana nasil bir moral verdi anlatamam yine beni gulumsetmeyi basardiniz Nickimsiz. Katildiginiz yarismayida takip etmeye calisiyorum ama yurtdisinda yasadigim icin yayin saatlerini takip etmek cok zor. Ekrandaki hanimefendiliginiz ve espri yeteneginiz takdire sayan sizin yazdiklarinizi okumak nasil guzelse sizi gormekte cok guzel oldu benim icin basarilarinizin devamini dilerim.

    YanıtlaSil
  2. Nazik yorumunuz teşekkür ederim, kendinize çok iyi bakın. Saygılar :)

    YanıtlaSil