Translate

13 Mayıs 2013 Pazartesi

Elimin Lezzeti :)

Aslına bakarsanız bilgi yarışmasına katılmak için gittiğim yapım şirketinden, yepyeni bir format olan İsmi ile müsemma bir programın yarışmacısı olarak çıktım...Amacım paçalarımdan sızan zekamı cümle aleme göstermekti ama, doğal yeteneğim olan aşçılığım nasibini aldı.

Bu yarışma Formatı % 100 yerli bir format, yani Rüvhan Duralı (kendisi programın da yapımcısı aynı zamanda) düşünmüş taşınmış ve ortaya böyle zevkli bir program çıkartmış...bununla da yetinmemiş bu formatı diğer ülkelere de taşımış ve şu anda sanırım bir kaç ülkede daha bu program çekiliyor. Hangi ülkeler hatırlayamadım ama onu da yazarım bir ara :)

Ön görüşmeden 1 ay sonra benimle birlikte yarışacak olan diğer arkadaşlarımla birlikte programın çekildiği yere götürdüler bizi...Hepimizi tek tek özel vip araçlarla aldılar, açıkçası bu kadarını beklemiyordum. Sonra ekiple ve diğer yarışmacılarla tanışma faslı vs. çekimler 5 gün sürdü ve çok eğlenceli geçti.

Ufak tefek süzme salaklıklarımı saymazsak tabi..bunların başında kendi yaptığım yemekleri tanıyamamak geliyor ki ne rezil bir durumdur anlatamam, yani röportajlar sırasında ahkam kesip atıp tutuyorsun ama iş gözleri bağlı yemek tatmaya gelince masada yemekle birlikte birde kendini yiyorsun diğer yarışmacılara bol keseden dağıttığın puanlar seni geride bırakıyor ama neylersin ki gözü kapalı ahanda bu benim yemeğim diyebilmek gerçekten zor iş. Bir de 2 defa sunucunun odasına yanlışlıkla girmişliğim var ki onu ne siz sorun ne de ben anlatayım...tek diyebileceğim adamı bildiğiniz bastım yani, neyse ki o kadar alaka mugayir durumda değildi..düşünsenize ya adamı tam soyunmuşken bassaydım ki yapmadığım şey değildir....bir keresinde cevahir otelinde Erol Büyükburç' u böyle bastım ya ben...amanın hayatımda adamı dünya gözü ile ilk defa görüyorum ki bazı şarkılarının plakları ile büyümüşlüğüm var ama gelin görün ki adamı görmek atleti ve don u ile kısmet oluyor...ay  bi de gerçekten dingilin teki çıksaydım, üstüne bir de hatıra fotoğrafı diye tuttursaydım ne olur acaba diye düşünmüşümdür ara sıra..neyse işte süzme salak hallerim var yani yok değil :)

Programın 3. hafta yarışmacıları biziz sevgili okurlar. İlk haftadan beri izlediğim kadarı ile de birbirleri ile de gayet güzel anlaşan bir grubuz. Diğer yarışmacıları da anlayabiliyorum çünkü adı üstünde bir yarış olduğu için ister istemez bir rekabet içgüdüsü başlıyor...ne kadar sakin durmaya çabalarsanız çabalayın ama gerçekten o duygu daha baskın çıkıyor çünkü işin ucunda cazip bir ödül var..onu da geçin kendinizi kanıtlamak gibi bir misyonunuz var...ama yine de güzel çünkü çok keyifli bir format tı. Ben hayatta çok fazla rekabeti sevmeyen yapıda biri olsamda arada bir bu tür duygulara kapılmışımdır ki bu yarışma da tescili olmuştur :)

Az sonra buraya Kanaltürk' ün bu programla ilgili arşiv sayfasının linkini yazacağım...galiba şu an bizim bölüm henüz geçmemiş ama vaktiniz oldukça izleyin çünkü çok spontane gelişen keyifli durumlar yaşanıyor..hele tadım sırası ayrı bir komedi....izlemenizi tavsiye derim, benden demesi.

Her ne kadar olduğumdan daha da manda gibi çıkmışsam da...her klasik Türk Hatunu gibi kemiklerim iri bahanesine sığınıyorum...bir de bunu utanmadan yazmıyormuyum Allah benim boyumu posumu devirmesin inşallah :))

http://www.kanalturk.com.tr/tv/elimin-lezzeti/

işte yukarıda ki  adresten dilediğinizce izleyebilirsiniz...sanırım benim yarıştığım bölümler yarından itibaren arşive eklenmeye başlar ama ille de izlemem lazım diyorsanız tivibu ve digitürk' ün tekrar izle seçeneklerinden izleyebilirisiniz.

5 gün boyunca kendimi izlemek nasıl bir his çok merak ediyordum...birinci günü bitti kaldı 4 gün. 6. günde de buraya bir imza sayfası açarmışım artık...eh malum 5 gün boyunca meşhur oldum ama değil mi :)

Bu arada Annemden bahsetmeden edemeyeceğim...bu gün elinden telefonu düşürmedi ve 7 sülaleyi arayıp programı izlemelerini sağladı...oyyyy aşığım ben bu kadına yaaa :))))

Nickimsiz ultra yakışıklı yalnızlığının huzurlu kollarında hoş hoş bir hoş haller de. Az sonra belgesel eşliğinde uyuma moduna girecek. Hepinize iyi geceler :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder