Translate

31 Ekim 2013 Perşembe

Hatungillerin Abartma Tozu Güncesi :)

Başkalarını kandırabiliriz de, kendimizi de ısrarla kandırmaya gerek yok aslında. Biz karıgiller bazı şeyler abarta, yükselte anlatmaya bayılırız...ay valla ben bayılırım bazen ne yalan söyliim :)

1. Aslında evimi bok götürürken şöyle topluyum, böyle düzenliyim derim...demişliğim de vardır. Neden olmasın ki hem ?  O an evimi gören bilen yok ki nasılsa. Yani deneyip deneyip bir türlü üzerime yakıştıramadığım bi dolu kıyafeti "ay geç kalıyorum gelince toplarım" der...eve geldiğimde de başka bir yere sıpıtıp atıp, ertesi gün kendime küfrede küfrede topladığım çok olmuştur. Ama o an ki ortamda bu kadar dürüst olmanın ne alemi var ki dimi ama :) Ben yapıyorum..arada sizde deneyin...çünkü bunu okuyan pek çok hemcinsim eminim ki kendi bilirliğini ısrarla redederek "haaaayııııırrr ben asla böyle yapmam" diyecektir. Pek yemedim ama hadi bakalım gecenin bu vakti sizimi kıracağım, dediğiniz gibi olsun....

2. Eve temizlikçi gelmeden önce ne yapılır sizce ? Ben neler yaptığımı anlatayım en doğrucasından...aslında temizlik malzemelerinin ve bezlerin-öteki ıvır-zıvırların yeri bellidir ama ben ısrarla göz önünde bir yere mutlaka çıkartırım ama yetmez...ortalığı düzgünce toparlar, özellikle 1-2 ayda bir ancak el atılan yerleri ki bu yerler genellikle kapı üst pervazları olur onları bir güzeeellll silerim, aynaları silerim soona, cam kenarlarını da elden geçiririm..sonra gardırobunun en dağınık bölümünü toplarım düzgünce... eee gelen kadın ne yapacak peki? ay demeyin ya öyle biz Türk karıgilleri yaparız bunları bünyemizde " elalem gelince ne der" geni var derli-topluymuş gibi görünmek lazım :)

3. Bayandan satılık araba durumu...genelde bayandan satılık araba her yönden iğrenç durumdadır..balatası mutlaka elden geçmelidir çünkü debriyaja "crank" diye yükelniriz..bunun gibi daha çok örnek verebilirim ama  bu benimde yaptığım bir durumdu, yaklaşık 10 yıldır araba kullanmadım bilmiyorum şimdi ne yapardım :) sonra bayandan diye yazılınca temiz olduğunu düşündüğünüz araba aslında kir pas içindedir...çocuğumuz varsa içinde eşyaları oyuncakları gelişi güzel dağılmıştır her yere, sonra ilaç mümessili ve o tarz işler yapıyorsak evraklarımız ve numuneler koltuk aralırna itina ile sıkıştırılmıştır. Çünkü bir araba nasıl ki bir erkeğin yüz akı ise bizler için tersine bizi istediğimiz yere götürmek içinkullandığımız araçtır sadece...sanki biraz hınç alıyoruz gibi dimi...erkekler özene bezene bakarken bizler umursamıyoruz sanki...ama satlığa çıkardığımız zaman etiketimiz belli "bayandan temiz araba" abartıya bakarmısınız. :)

4. Regl olduğumuz günleri yazmadan geçemeyeceğim...genelde agresif olma durumumuzu bile isteye üst sevilere tırmandırdığımız ve bu durumdan kendimize her türlü çıkarı sağlayabileceğimiz her ayın 3-5 günü cadılık ve kötülük yaptığımız zaman bize anlayışla yaklaşmaya çalışan sevgili erkeklerimize eziyet ve işkence günlerimiz hepimize armağan olsun sevgili hatungiller...bende bir hatun olarak durumu çok abartan katagorisine her zaman giremesemde girenleri tebrik ediyorum...avm ortasında adam tokatlayanından, tekme tokat yapıştırana kadar pek çok cins gördüm ama en ilginci istediği bir şey yapılmadığı zaman adamın pahalı arabasını duvara bindiren bir hanımdı ki bunu asla unutmam...tabi bu tarz hatunlar nedense bizim gibi halim selim hatungillerden daha fazla prim yapıyor ama neylersiniz erkekler böyle hatunlardan sözde haz etmez ama şeyinde cevher varmış gibi de dibinden ayrılmazlar...kısaca regl olduğumuzda yapacağımız her türlü hırçınlık ve pislik bize okul yol su olarak çoğunlukla geri döner...dönmezse getirin değiştirelim..o kadar iddialıyın yani bu konuda :))

5. Giyecek hiç bir şeyim yok sendromu...özellikle davet edildiğimiz bir geceye giderken had safhaya çıkan bu duruma en çok gülen hatunlardan olsamda yeri geldiğinde tıka basa dolu gardırobun önünde sinir krizi geçirdiğim zamanlar az sayılmayacak kadar çoktur...deli şeyine yapışmış gibi bellediğim/miz 3-5 kıyafetim vardır...sanki başka yok anasını satiim ama onlardan başkasını göz görürmü ki...çıldıracak noktaya gelene kadar deneriz ama yok yok yok tıka basa dolapta giyecek bir şey yok...kahretsin giyecek hiç bir şeyim yok benim yaaaaaaaaaaa.....külliyen yalan bir durum...ama o yalana kendimiz bile inandığımızdan tıka basa dolapta gözle gördüğün hiç bir şey yok...sürekli kıyafet açlığındayız...bununla bitse yine iyi...seçtiğin kıyafetin altına ayakkabı yok sendromu, aksesuar ve takı yok sendromu...hatta uygun makyaj şekli yok diye abartıp kopanları saymıyorum bile....hepimiz bu yönden fasfakir-fukfukarayız sevgili arkadaşlar...dövlet bize her ay 5 bin tl lik çek yazsın...bizde insanız :))))

6. Sevdicekle yaşadığın her durumu lehine anlatma durumu sendromu..adam senin ağzına sıçmıştır bir konu da ama sen arkadaşlarına öyle anlatırsın ki, sanılır ki o adamın karı olarak senden başka gözü hiç bi şey görmüyor...işte bi atar yaptım korktu beni kaybedeceği için, yalvardı anacıım önümde vallahi bak...ağladı sızladı vs. bunun gibi pek çok şeyi anlatırken, anlattığın arkadaşlarında içlerinden senin için "ay bu karı da ne buluyor acaba pis kaknem suratlı gıcık, uyuz şey" diye düşünür. Aslında işin iç yüzü hepimizin yaşadığından farklı değildir ama söz konusu şahsımız isek illaki bir uhreviyata ve tapınmaya dökmeden es geçmeyiz mevzuyu :)

Velhasıl sevgili arkadaşlar yukarıda ancak bir kısmını yazabildiğim, yazarken de haylice öğk getiren durumları abarta abarta kek hamuru gibi kabartmaya bayılırız...ay neden bayılmalım ki, kadınız bu kadar lüxümüz olmasın mı a dostlar...ama benden size tavsiye hiç bir şeyin de bokunu çıkartmamak lazım...aman zaten bi ben akıllıyım ya size kalkıp öğüt veriyorum, hadi kaçtım ben uykum geldi yarına bi ton işim var byeeee sevgilicikler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder