Translate

10 Ekim 2013 Perşembe

Luis Alberto Bozlağı :)

Bozlak konusu yawru ceylanımız :)
Uzun zamandır çiftleşmeyen kadının ulu orta, ara dere, sokak cadde dinlemeyip yakışıklı bir adam gördüğünde diyafram vs. gibi yerlerden çıkarttığı her garip ve ilginç böğürtüye "Luis Alberto Bozlağı" denir. Daha doğrusu ben bunu bu şekilde adlandırıyorum ama bunun bir nedeni var elbette.

Efendim bir aralar öğleden sonraları her kanalda Güney Amerika Pembiş dizileri olurdu...o dizilerde bir yawru ceylan oynardı ki denk geldiğimde gidip tv önünde yere kapaklanıp anırdığımı çok kimse bilir...eh bunu bütün çevrem biliyorsa okurlarım neden bilmesin ki dedim...öyle ya şimdiye kadar yazmadığım bir şeyimde ki kıl....e yani saçımda kaç tane kıl var, o oldu....ama ne yalan söyleyeyim erkek okurlarımın çoğuda vallahi pek bi yakışıklılar bir ara hepsine altın kaplama heykelciklerimi yollamayı düşünüyorum :)))))) beni okudukları ve arada bir mailden hal hatır sordukları için asıl ben onlara hayranım :)

göbek kısmında ki baklava oluşumlarına dikkat :)
Neyse işte epeydir aklıma gelmeyen bu anırtı şekli geçenlerde bir arkadaşımın evinde nüksetti...Arkadaşım ve çocukları ilk önce ne çığırdığımı pek anlayamadıkları için yaptıkları işleri bir 2 saniye bırakıp bana garip bir şekilde bakmaya başladılar....ben bozlağa devam ettikçe işin özünü anlayan arkadaşım kahkahalarla gülmeye başladı, ardından 9 yaşındaki oğlu ve 4 yaşındaki kızı gülmeye başladı sonunda onların kahkahalarına dayanamayıp bende gülmeye başladım....

"Kızım neyin kafasındasın sen, nerden buluyon bunları" diyen arkadaşıma bu bozlak türünün nereden çıktığını anlattım önce...sonrada üşenmedim "Luis Alberto Bozlağı" na ilham kaynağı olan yawru ceylanın resimlerini netten bulup gösterdim...sonra karşılıklı beğeniştik ve arkadaşımın da katılımı ile yurttan bozlak korosu oluşturup türlü uyarlamalara gark ettik bilimum uzun hava ayarı türküleri....Güney Amerikalılar İç Anadolu bölgesinin bağrından kopup gelen o nağmelerde kendi isimlerinin de yer aldığını bilse kimbilir nasıl şaşırırlardı.

Velhasıl bir hafta sonunu bir anne ve evlatlarını şaşırtıp güldürmekle geçirdim ve çok eğlendik birlikte...tabi çok gülmenin sonucu ertesi gün yaşadığımız bazı üzücü durumlar oldu ama neylersiniz ki boşanma sancıları çeken her ailenin sıkça yaşadığı neyin hıncının alındığı pek anlaşılmayan durumlar Hayat adlı dizinin pembe bölümlerine değilde kara ve koyu yerlerine serpiştirilir çoğunlukla...yani hayatın gerçekleri maalesef ki klaket bir kere şak diye kapandığında sahne değişimi ve mola olmaksızın devam edip içimizi kanatmaya devam eder.

Şükürler olsun ki hala gülüp gülümsetebileceğimiz kadar saçmalık yapabilme kabiliyetlerimiz var, yoksa nice olurdu halimiz....ben çoğunlukla alakasız şeyleri birleştirip kendime ve çevreme gülmeye değer şeyler buluyorum...yada ne biliim öyle olduğunu varsayıyorum...böyle işte.

Bir bozlak, bozlağın içinde bir garip Luis Alberto....

Luis Alberto bu günleri göreydi iiii göreydi de
Sarılıp beni dodaklarımdan öpeydiiiiii...lililililiilillililiililililili
Ben yapışık kalaydım kıllı böğrüne..ahey ahey aheyiyiyi
Elini saçımdam hiç çekmeyeydi...rım rım rım

tabi ki bu kadar edepli değil ama neylersiniz ki buraya kalkıp orijinal halini yazamayacak kadar hanımefendi bir hatunumdur (!)...tamam tamam azcıkın hanımefendiyim, oldumu rahatladınız mı ? :))

Nickimsiz yine klasik salaklarından birini siz okurları ile paylaşmaktan onur ve gurur duydu...şimdi müsadenizle dizi dizi dizilerime dönüyorum ifidim....görüşürük sefiyom ki sizleri bem :))))

Hadi şimdi bu Luis Alberto kim demeyin sizin için bir kaç resmini paylaşiim burada da alem adam görsün.ahey ahey ahey aheleyyyyyyyyyyyy :) Orijinal adı Mario Cimarro' dur yardıra yardıra daha fazla bilgi  edinmek isteyen hatunların dikkatine :)))))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder