Translate

28 Kasım 2013 Perşembe

Biraz Süzme Salaklık ve Kayıp An Hali :)

bir sigara, bir sayfa, bir kupa kahve '...
son bir buçuk yıldır kendimi konuşlandırdığım arada bir kaçar göçer durumların telaşlı sonralarına sancı ile dönen benden...arada bir kendini umarsızca bırakıp geri dönüşlerimde kendini eskiye doğru biraz daha iyimserlikle bakan biri halinde buluyorum

ay ne çektin be ne çektin Nickimsiz kendinden sen yaaaa...yaza çize dert tasa bitmez sanırdın ama bak bitiyormuş ya :) kendimi şapur şupur öpesim var da o kadar narsist olmayı da beceremedim ki...biri beni acil yanaklarımdan öpsün derhal :)

Bazen bildiğimizi sandığımız durumların şu an ve şu dakikaya kadar bambaşka bir versiyonu ile yaşayacağımızı söyleseler inanmayız ya...ben öyle bir durumdayım işte.
Kendimde hep statik ve durağan sandığım bir durumu aslında bastıra çöktüre ben bu hale getirmişim...bu hale kendimi bırakması çokta kolay olmadı kabul. Çeliştim, kesiştim, kendimden kaçıp kendime sığındım...tüm bunların toplamında anladığım, zaten bildiğim bir şey oldu ki, zaman benden kaçıp, tüm olumsuz hallerini koca bir bavula tıkıştırıp yine bana kaçıyor :)

Aslına bakarsanız bu bakış açısına sahip olduğum zaman dilimi bundan 2 yıl öncesine tekabül ediyor ama elimizde olmayan bazı sebepler ve durumlardan dolayı durdurup o an için gelişen durumlara konsantre olmaya çabaladım. Alıştığım an yine bocaladım vs.

Hayat yediğin tekmelerin kare kökünü bulup o kökü kurutmaya bakıyormuş meğerse...yani boşu boşuna iyi niyet diye çabalamak, bildiğin, hissettiğin çok şeyi görmezden gelmek aslında boynuna kendi isteğin doğrultusunda bağladığın ağır bir prangadan başka bir şey değilmiş.

Güzel bir temizlik yaptım bu konu ile ilgili...camları sildim, kapıları temizledim gibi değil...hayatımda kimseyi kolay kolay kaybetmem sanıyordum ama bir kere kaybedip yok etmeye alışınca 2. pek zor olmuyor :) sanırım buna en kaba hali ile bir şey denir ama bildiğiniz üzere çok bi hanımefendiyim bozmayı da düşünmüyorum kendimi, onun için yazmayacağım :)

Kendimi toplarken hayatımda çok yer tutan her şeyden kurtulmak meğerse çok güzelmiş ben niye ısrar kıyamet hayıııırrrr! ben sevdiğim insanlardan ayrı yapamam illaki devşirir yine yanımda yöremde tutarım diye debelendim ki ay biriniz acil "Salak" desin bana :) Seni istemeyeni yada salt iş görür yanında tut diye düşünen insanları kaybetmemek için kendinden vazgeçmek niye...ah ah ben çok salak bir karıyım zaten ne olduysa bu absürt hayat görüşümden oldu ya...Benim yüzüme gülen herkes candır bana diye düşünürdüm, hoş hala da kurtulabilmiş değilim bu düşünce tarzından ama şüphelenmeyi de öğrendim birazcık :)

Dikkat ederseniz burada kendimi ulu uhrevi bir yaratık gibi lanse etmeye değil ne kadar süzme salağım onu anlatmaya çabalıyorum...yoksa yazdıklarım kimsenin başına gelmemiş şeyler değil :)

Geçen gün sevgili makinamın D diskine bakarken farkettim, çoğu resimleri sildim...silerken üzüldüm birazcık hatta kıyamadıklarım oldu onları da bir ara ilgili şahıslara yollarım belki yoktur onlarda diye...ama öyle azlar ki.

Velhasıl insanların kendilerini toplaması yada toplandığını sandığı an zamanı yine kişinin sevgi ve saygı derinliğine bağlı bir durum sanırım yada ne bileyim belki de ben kıçımdan uyduruyorumdur kendimi azcık vakur göstereyim diye :) ama bildiğim bir şey varsa ki kendimi çok iyi hissediyorum. Bir haftada 3 kilo verdim acaba kendimi hafif hissetmem bundanmıdır ki...nede olsa kadınım olabilir yani amanın yoksa zayıflarken karakterimde mi zayıflıyor Tanrıııımmmmmmmmmm :)))))

Son bir yılda inanılmaz kilo aldım ilk 6-7 ayı yemekten içmekten ve manda gibi yayılmaktandır kabul ama son ayları ile almış olduğum tedavi ve ilaçların etkisidir...very very long yıllar önce bir hormon dengesizliği yaşayıp kullandığım ilaçlar ve iştahımın açıklığından yine böyle bir kilo sorunu yaşadım...ay aman hiç bir zaman zapzayıf da biri olmadım kabul ama hiç bu kadar da şişmediydim doğrusu :) neyse ki hormonlarım düzene girdi...bende dur azcık daha geçsin diye sermedim kendimi başladım yine yavaş yavaş yürümeye...arada bir taksim arada bir nişantaşı arada birde şişli mecidiyeköy arası yürüyüp geliyorum...çoğu arkadaşım ne kadar tatlı düşkünü olduğumu bilir sanırım son durumu da bundan sanıyorlardı ama buradan onlarda öğrenmiş olur artık,  artık tatlı yemiyorum yapıp satıyorum sadece bilginize :)

Evet bu gece de bu kadar Nickimsiz az sonra ultra yakışıklı yalnızlığı, Bidisi ve Kedı kedısı ile cinayet belgeselleri izlemeye dalar...ama yine bir müzik koyalım buraya rım rım rım rım.....

Bu şarkıyı hatırlamayan yada bilmeyen beni tanımasın kardeşim :)) şaka şaka, 80 lerin en güzel şarkılarından biridir. Sevgiler arkadaşlar.

Not: sanırım harf hataları yaptım ama bu sefer bahanem hazır klayyem bozuk vallahi hemde hızlı yazıyorum biliyorsunuz yani...düzelyemyi sevmiyorum sürç-ü lisan ettiysek affola....

3 yorum:

  1. açıklık sadelik çılgınlık hiç bir cinsel kalıba sığmamışlık ve ne yaşarsam ben yaşadım kimseye hesap vermek zorunda değilim kişilikli tavır inanılmaz büyüleyici bence insan yaşadıkları konusunda samimi olduktan sonra yaşadıklarına sahipleniyor ve kimsenin yargısına terazisine izin vermiyor güzelliği sağlamlılığı hayran bırakan tarafı bu yazılanların yaşadıklarına ve eline sağlık

    YanıtlaSil
  2. insanlar problemleriyle yaqşar ve yaratır. sanal plan düzeneğinde kadın kimliğine giren erkekler ruhsal doyumunu sağlarken hayatla barışır herkesin mutlu olma hakkı var yasaklar gelenekler baskıcı aile yapısı olmazsa etek giyerek dolaşacak bir erkek bu baskı dolayısıyla ancak sanal planda yaşıyor özgürlüğünü ve gerçek özgürlük burdan başllıyor insanların hayallerine düşledikleri kimliklere saygı sanal planda başlıyor seni kimse üzmez üzemez çünkü sen yazdıklarınla insanların olası tüm potansiyellerini görüyosun insan sadece belli bir işi evi arabası ve sevgilisi olan bir varlık değil bunu görüyosun insanın içinde olmak isteyen somuta gelmek isteyen binlerce kişilik yönelimi var ve insan bunları sanal planda seslendiriyor insanlar seni üzmüyor sevgili yazar evet sana yazar diyorum sahicisin çünkü insanlar sadece olmak istedikleri dünyadan sana sesleniyor ve o dünyada olmadıkları için senden kaçıyorlar sen ise kocaman bir aşk kadınısın ve içtensin kardeş..ne yaşadıysan yazıyorsun ayrıca içindeki çoğul ben leri somuta kavuşturmak için adım atıyosun deniz kıymetini bilmezse allah bilir misali içsel zenginliğini saçıyosun insanlara bu kadarı bile seni insan kılmaya yeterli hayranların çoğalmakta kardeşim bol şanslar yeni aşklar yeni hayatlar yaşadığına sahiplendiğin sürece sorun yok sahiplenmezsen o fena işte üzüldüm olursun üzdüler olursun bu zayıfların kendilerini mağdur göstermeye çalışan ak pak partilileirn işi ...yazılarında gördüğüm ise bütünüyle içi dışı bir tutum ayartc iletişimlerden çıkma hoş bir kadın sesi yankılıyor kulaklarıma kardeşime başarılar

    YanıtlaSil
  3. bu yorumları zamanında okuyamamışım çok özür dilerim...o kadar güzel şeyler yazmışsınız ki ne desem bilemedim...kendi bakış açımdan en doğruyu anlatma isteğimi anlayan herkese teşekkür ederim iyi ki varsınız ve blogumu okunmaya değer bulanların her satıra ayrı bir özen gösterip okuyanların tüm güzel dilekleri kabul olsun...seviyom ki sizleri :))

    YanıtlaSil