Translate

27 Şubat 2014 Perşembe

Nickimsiz Firar Ederse :)

Gel !
Haftasonu bu kelimenin çekim gücüne kapılıp gittiğim yerde hayatınım son 10 yılında yaşadığım kötüye dair kalan ne varsa hepsini sildim. Mis gibi bir dağ havası eşliğinde kocaman bir kalbin misavirperverliğinde geçirdiğim bir haftasonunu yaza çize bitirmem söz konusu değil lakin yazılması lazım..lazım ki unutuğumuz cesaretimizin yeri geldiği zaman kullanıldığında nasıl bir güvenle karşılık bulacağı bilinsin.

Uzun sohbetler eşliğinde içilen çay, bol kahkaha, dertleşme faslı, aklıma gelmeyen ama geldiği anda içmeye kalktığımda o sigaranın baş döndüren her nefesine şaşkınlık ki İstanbul da boklu tiryaki kıvamında olan Sayın Nickimsiz' i dumura uğratmıştır bu durum :)

Velhasıl kısacık bir zaman dilimine sığdırılmış onca uzun mevzu, her bir güzel an...çok uzun yazılmasa da olur ama en öz hali ile eski beni burada bulacaksın deselerdi inanmazdım şaşkınlığında çok mutlu olan şahs-ı Nickimsiz :)

Sabah uyandığımda özenle hazırlanmış bir kahvaltı sofrası...mis gibi gözleme kokusu....ımmmm 15 bin yıldızlı otelde bulunmayan maddi değil manevi bir lüx..eh daha ne olsun değil mi ama :)

Ben hep derim en iyi plan plansızlıktır. Aniden gelişen durumların hep iyi biten anlarına denk geldim çoğunlukla. Hissettiğim en iyi şeyin peşinden gitmeyi unutmuşum sanıyordum....unutmamayı sadece uyutmuşum bir kenarda, ne güzel oldu uyandırmak....Yıldızlar bir karış tepemde uykuya dalmak, yeni doğan günün en güzel köşesinde uyanmak....Günaydınlar olsun o zaman bana :)

Çooook teşekkür ederim sana Aslan Yürekli Riçırtım :)))

Eh güzel bir parça şimdi iyi gider değil mi ama..rım rım rım rım rım....

Amaniiin ne uzun zaman olmuş dinlemeyeli valla çok süper oldu, umarım sizlerde beğenirsiniz afiyet olsun :)

4 yorum:

  1. kıskandım şu aslan yürekli riçırtı sizin gibi harika bir bayanı ağırlamak her erkeğe nasip olmuyor.

    YanıtlaSil
  2. sizin gibi bir kadınla bir ömür geçirmek isterdim eğlence zeka aşk tutku cazibe hepsi mevcut evlenmek isterdim sizinle bir erkek sizin yanınızda minimum sorunla yaşar ve mutlu ölürdü

    YanıtlaSil
  3. aldığın iltifatları okuyunca kıskandım seni taşrada bu üç cümleyi kuracak erkeğin kölesi olurdum her boyutta)) şanslısın richırd a o aslan yürekliye kocaman öpücük yanaktan) yaz lütfen yazılarınla hayatıma gelen güven ve yaşadıklarımdan pişmanlık duymamayı öğrettin bana bir kızı olursa adım nickimsiz olsun mu)) sselinnnn ben

    YanıtlaSil
  4. Öncelikle ilk iki yorumu yazan arkadaşlara teşekkür ederim. Selin' in de dediği gibi her kadın için bu tarz sözleri duymak okumak biz hatungiller için çok güzel motivasyon oluyor...Umarım bu güzel sözleri yazan beyler hayatlarında olan kadınlar içinde aynısını hatta daha fazlasını yapıyorlardır. Güzel iltifatlarınız ve blogumu okuduğunuz için teşekkür ederim :)

    Selincim eminim aynı duyguları seni düşünerek içinden geçiren bir kaç hayranın vardır seninde...Merak etme ayrıca bir adamın ruhu öküzse öküz kalır, bu durumun yaşadığı yerlede ilgisi yok bence...Sanırım biz hatungiller bu veletleri büyütürken karşı cinse olan ilgilerine biraz romantizm de eklemeyi öğretemiyoruz..Yukarıda ki arkadaşları tenzih ederek yazdım...yada hadi tenzih etmeden de yaziim ayıp olmasın diğerlerine de..Ay aman uzun lafın kısası seni mutlu eden zamanlar, durumlar vs. her ne yaşıyorsan işte, yaşayıp da sonradan bende bir tuhaflık mı var diye düşünüyorsan bence kendinle çok cebelleşme çünkü yaşadığımız her güzel an kendi hayatlarımızın bonusu...çünkü yarın kendi köşemize çekildiğimizde para pul ile değil daha çok bu güzel anılarla hayatlarımızı renklendireceğiz. Ayrıca bir kızın olursa adını değilde göbek adını Nickimsiz koy bari yazık kıza garip garip bakmasınlar şimdi ne biçim isim bu diye. Kendine iyi bak Selin :)

    YanıtlaSil