Translate

13 Aralık 2012 Perşembe

Kıyamet-ül Nickimsiz :)

çok güldüm bu karikatüre :)
Marduk ha çarptı ha çarpacak derken geçen gün Ordu ilimize bir tanesi düştü.....nihayet. Bu göktaşlarını çağıra çağıra en sonunda Dünyanın sonunu gerçekten getireceksiniz ben size diyeyim :)

Korktuğumdan ürktüğümden değil, eninde sonun da öleceğiz, buraya kazık çakıp kalacak değiliz de. Her şeye de inanmak biraz komik geliyor bana...hatta bunun için önlem alanlar var, var da sonra da eee 24' ün de bizim şirketin yeni yıl partisi var ne giysem diye düşünen de var !

Marduk her 3 bin küsür yılda bir çarpıyormuş dünya ya....çarpsın ne var bunda. Geçen sefer dinozorlar yok olmuştu şimdi de bizler yok oluruz laf mı canım buda. Pek pek 200-300 kişi kalsa dünyada yine çoğalır üreriz çok mu dert ? Belki bu yaşamda ders alırlar da teknolojiyi doğa ile barışık bir şekilde icat etmeyi öğrenirler...neyse  bunlar çok bi ciddi konular eğer gerçekten kıyamet koparsa.

Bu kıyamet tantanasına ben bir şey yazmasam eksik kalırdım vallahi.....hem belli mi olur günün birine bir server üzerinden bu blog a rastlayan olur okur eğlenir kendi çapında :) Heyyyy Dünyalı ben senden önce yaşayan nesilden Nickimsiz ablan...bak koçum benden sana tavsiye nükleer santral diye bir şey yaptılar bizim nesil Dünyanın ta ebesini (çocuk doğurtan kadın) (?) (karşı cinsle yaptığın ayıpçı birleşme sonucu üreme) (?) neee kadın yada erkek yok mu ? tek cinsmisiniz ? nasıl çoğalacaksınız o zaman kardeşimmm :)) böye uzar gider bence fazla kurcalamayayım ben en iyisi yoksa hayal gücümden damlayanlar sel olup taşacak :)) İşte nükleer yani radyasyon vs. gibi abuk sabuk şeyler icat etmeyin, elektrik için rüzgar değirmenleri, toprakta ürün yetiştirmek için hayvan dışkısı ve hatta kendi dışkın bile yeterlidir...su kaynaklarınızı kirletmeyin yakınlarına farbrikalar kurmayın...sizden başka canlıları keyif için öldürmeyin, töre, adet, kan davası gibi kötü şeyleri gelenek haline getirmeyin...bizim zamanımızda bu yüzden çok acılar çekildi sizler bunları yaşamayın. Sizler nasıl bir canlı türüsünüz bilemiyorum ama bizler çok hücreli canlılardık...yani ellerimiz, ayaklarımız, kıçımız başımız vs. vardı....zaten bu blog a ulaşmışsan bizleri tanımak ve diğer yazdıklarımın ne olduğunu anlamak için gerekli bilgileri de başka kaynaklardan bulacaksındır....yok bulup bizim nesille dalga geçersen vallahi hayaletim gelir çarpar...ben eskaza sizinle rastlaşırsam 2 kelam eder giderim.......ay şimdi siz bu yazıyı çözene kadar da yüzyıllar bin yıllar geçer beeee...of of çokk uzun iş...siz daha bizim düzeyimize gelene kadar epey bir yolunuz var :) Ben hemen söyleyeyim bu lisan ve yazım Türkçe..şimdi siz nece konuşur yazarsınız bilemem ama bizim zamanımızdan binlerce yıl önce yaşamaış uygarlıkların dillerini ve yazılarını hala çözebilmiş değiliz...en azından bir kısmını çözdük ama, çözdüğümüzden de bir bok anlamadık çünkü kil tabletlere yazmışlar adına da biz çivi yazısı dedik  onlar ne diyordu kimbilir. Neyse işte anlatacak şey çok var ama kıçım yemiyor açıkça...haydi iyi bak kendine Dünyalı arkadaş İmza. Nickimsiz.

Kıyamet sonrasına da taşıdım kendimi ya ne mutlu bana :)

ahanda maya takvimi :)
Açıklıyorum ! Kıyamet kopacak ve kıyametten etkilenmeyecek dünyada 2 yer varmış biri Fransa da bir yer Biri de bizim güzel İzmirimizin şirin ilçesi Şirince...gerçi mantıksal olarak pek akılıma yatmadı ama oranın halkı bundan bir kazanç sağlayacaksa bence mahsuru yok...duyduğuma göre Tom Cruise bile Şirince ye gelecekmiş Kıyametten kıçını kurtarmak için....Başka bir yer daha var lakin orası da benim ev :) Terası tüm odaları bunlara inanan kim varsa tahsis etmeyi düşünüyorum, ama umarım benim eve ilk gelen Colin Firth olur :) maksat Kıyamet anısı olsun :) Siyah bir fon üzerine ters K lı ve ters R li kıyamet hatırası fotosu bile çekeceğim :))) Face de yayınarım artıkın.

İşin özü eğer bu savaşlar, tüm bu salak saçma sapan şeyler sona erecekse yaşadığım tüm güzelliklere veda etmeye razıyım ben...ama bir bok olacağını sanmıyorum...Yine savaş olacak, yine çocuklar ölecek...düşünsenize artık canlı bomba olarak çocukları da kullanmaya başladılar...böyle bir dünyada bunları görüp duyup hiç bir şey yokmuş gibi devam ediyoruz ya yaşamaya..daha ne yazsam laf değil...varsın olmasın, yok olsun dünya...Kıyamet Mayaların Kehaneti yüzünden değil asıl bu zihniyete sahip tüm insanlar yüzünden kopsun bence...Sinirim zıpladı yine yaaaa...ne güzel geyik tadında yazıyordum...Sadece hatırlayıp üzülmek değil bilincine varıp daha iyi koşullarda evlatlarımızı yetiştirip savaşla değil akılla ve anlaşma ile sorunlarımızı halledebilmeyi diliyorum eğer 2013 yılına girersek ki, bence sorunsuz gireriz....İnşallah bu kıyamet korkusu ve paranoyası bu yönde bilnçlenmemize yardımcı olur...olur mu ki ????????????????

Nickimsiz uzun bir aradan sonra tekrar yazmaktan epey bir keyif aldı...bu aralar hem zamanı yok hemde hayli karmaşık durumlarda..aklına üşüşenleri ayrıştırıp yazmaya zorlanıyor...ama sizleri çook seviyor, iyi ki varsınız arkadaşlar, herkes...hiişşşt sen, yeni nesil Dünyalı sende iyi ki varsın :))




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder