Translate

29 Aralık 2015 Salı

Benim Hüzünlü Biraz Üzümlü Şarkılarım :)

Artık geleneksel hale getirdiğim yıl sonu pilanço (bilanço) yazımı yazmadan evvel belirli zaman dilimlerinde böğüre böğüre ağlayıp zırıldandığım ince sızı şarkılarımı paylaşayım dedim.

İnsan o zamanlar hüzün deryalarında boğulurken, iç yangınlarıyla yandığı anları hatırlarken ince bir tebessüm ediyorsa büyüyor demektir, Ben bu şarkıları dinledikçe tebessüm ediyorum. O zaman o sıkıntıları çekmek bile güzelmiş, Akan her damla yaşım, büyük umutlara sarılıp uykusuzluğa uyandığım sabahın erken vakitlerinden mesai bitimine kadar o hüzne kavuşma heyecanlarımın hepsine selam olsun. 

Sevgili ile buluşacakmış gibi gözlerime göz yaşlarımı sürüp, hüzünlü aşk şarkılarımı kalbime akseuar takar gibi takıp takıştırdığım  sarmaşıklı balkonunumun en soğuk gecelerinde gizli gizli buluştuğum benim güzel aşk sızım.......

Az sonra aktaracağım şarkılar 1996 yılından 2002 yılına  kadar olan bir zaman dilimine aittir....itiraf etmeliyim ki en afilli aşk acısını yaşadığım yılların ilk 2 senesi sağlam, diğer zamanları ise ara ara nükseden krizler halinde atlattım. Kriz anlarımda hangi şarkılarla böğründüğüm ise aşağıda ki gibidir.

kulaklarınızdan ruhunuza oradan kalbinize deli dalgalar gibi çarpması dileklerimle :)


Ama kalkıp da fazlaca içlenmeyin nihayetinde aşk acısının en uzun versiyonu bile toplam 2 yıl çekiliyor. Sonuçta yaşıyorsun işte daha ne olsun, haydi afiyet olsun :)

Ferda Anıl Yarkın...amanın ofiste hem çalışıp hem içip hemde zırıldanırdım, hey gidi günler.




Zeynep Dizdar çok güzel bir ses..içime işleye işleye dinlerdim bu şarkısını.



Şahsenem...gerçekten o zamanlar şarkılar daha bir anlamlıymış baksanıza.



Alıştım artık..şimdi dost olarak görüşmek daha güzel oluyormuş eski sevgili le yaşasınnnn :)



Çeliiiiiikkk ah Çelik bunlar hep senin başının altından çıktı zaten :)



yine Çelik...Afedersin...




Nilüfer Örer..bu şarkısı gerçekten güzeldi beeee :)





Yaşar "O'nun Vedası" ayyy canım ben yaa..ne çekmişim be kardeşim, ama iyiki de çekmişim yoksa bu güzel şarkıları ruhsuz ruhsuz dinler unuturdum..acıya bana bana katık yapmak güzel oluyordu vallahi..afiyet olsun dememde ki kasıt ta bu yüzden aslında.

Aslında daha çok şarkı var ama hepsini bir kerte de paylaşmak olmaz. İnsan aşk acısı çekmeyi özler mi ?..benim gibi bir kaç dingil daha vardır sanırım. Şimdi başka başka sorunlarla boğuşmaktan bu naif hüzünleri unutmuşum, hatırlamak ve şarkılarla anmak çok güzeldi..sizlerle paylaşmak başka bir güzellikti.

Nickimsiz hepinize iyi geceler diler ve hepinize Musmutlu yıllar diler :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder