Translate

15 Mayıs 2015 Cuma

Erkekgillerimizin Cennette Huri Takıntısı :) (Nickimsiz Versiyon)

Bu aralar neredeyse her gün karşıma çıkan abuk sabuk yazılardan anladığım kadarı ile bu dünya da kadınını her yönden mutlu etmeyi başardığını sanan erkegillerimiz, burası yetmez Cennette bize kaç tane huri düşecek bunları hangi cennet arsalarında, hangi dere kenarlarında hangi pozisyonda tıklayacağız onun derdine düşmüş.

İfinim;  erkeklere 72 tane huri tahsis edilecek ve bu hurilerin cinsel organları erkekleri şehvetengiz hazlara sürükleyecek kadar çekici olacakmış, Yani madem huriyim her daim şeftalimi göz önünde bulundurayım, dur şöyle yandan açayım, ay öyle olmadı bacak arasından hafif aralayıp göstereyim gibi bir şey mi nedir ?? anlayan anlatsın bi zahmet :)

Erkeklerin cinsel uzuvları hiç yumuşak olmayacak sürekli dik ve semsert olacakmış !! Ay çok şaşırdım :P
 Yani bunu hangi adamceğiz söylediyse adamın haline üzülmemek elde değil...demek ki bu dünyada adamcağızın uzvu öyle yumuşakmış ki pamuklara sarıp sarmalayıp gezdirmiş yanında ayyy yazık beeee. Kesin bunları düşünüp yazarkende içine kaçmış kayıp bir durumdaydı...artık nasıl bir intikam hırsıyla düşündü bunları. "

Anlaşıldığı üzere bu dünyada aklı pipisinde olan
erkek milletinin Cennette de aklı pipisinde, pipisi hurilerin pıtısının içinde gezecek. Üstelik adım gibi eminim bunlar kendilerine tahsis edilen hurileri bırakıp başka adamgillerin hurilerne de göz koyar.

Mesela ben huri olsam düşünürdüm...ay benim derdidmin adı ne, her gün bu andavallıya verip duruyorum. Üstelik bi de adam gibi becerse gam  yemem ama nerdeeee...yani insan bi kamasutra yapar ne biliim bacak omuza yapar, ağaçtan sallandırıp aksiyon yapar, dünya da neyse o yine, yatır hatunu misyonere vur pipiyi beline beline...odunluk Cennette de bakiymiş meğer :)

Ah biz hatunlar Dünyada bu ruh öküzlerinden çektiğimiz yetmezmiş gibi öteki dünyada da aynı duruma talim edeceğiz desenize.

Benim bir iki tane kırık arkadaşım vardı, bunlar serserilik, hatun üflemece, benimki sana, senin ki bana cinsinden eş değiştirmece vs kadar her türlü zındıklığı yaptılar anlayacağınız her teraneden üfürüp mümkün olan her piçliğin tadına vardılar. Şimdilerde sakal göbekte, sarık başta, salvar ayakta modunda her gün bu Cennet hurilerine kavuşmak için var güçleriyle çalışıp duruyorlar. Kınadığımdan değil...zaten benim haddim de değil, lakin biraz ironik..hümbede gümbede zplayıp hip hop  tarzı zikir çekme seanları geliyor gözümün önüne..Bu gün 3 huri kaptım cennetten, yarın 5 olur vs vs hırsı içinde kolkola zıplayan adamlar düşünsenize...tabi bunlar benim piç beynimden sızanlar yoksa içlerinde ne var ne bileyim ki dimi ama :)

Nihayetinde bu zikirlerin kadınlar için olanına Teyzem vasıtası ile katılmışlığım çok olmuştur hatta o cemaatin hocası tarafından bizzat maşallah almışlığm da...ben öyle çıldırmadım ama bir köşede durup sakin sakin bazı kadınların "hu" çekmekten çıldırmış hallerini izlemek bana daha ilginç gelmişti..ama namaz kısmında ve zikir sonrası servis kısmında süperdim sanırım ondan :) Ah teyzoşum nasıl gururlanmıştır benimle Allah uzuuuun ve sağlıklı yıllar versin ona..hala canı gönülden katılır bu toplantılara.

Acaba diyorum biz kadınlarda böylemi düşünüyoruz ?  Allahım Cennete şu ettiğim zikirler, eda eylediğim namazlar kadar bana Brad Pitt kadar yakışıklı gılmanlar nasip et mi diyorlar içlerinden :)
Ben olsam tercihim Colin Firth olurdu ama  ben her nasılsa onu öteki tarafta bulup hurisi yada nurisi olacağım bir şekilde, gerekirse rüşvet veririm meleklere :)

İşin özü Erkekgillerimize bu dünyada dakolay karı olmadığı gibi, diğer tarafta da yok...bunun için önce çalış diyor Yüce Rabbim. İyi amellerle çıkarsan karşıma aha sana temizinden 72 huri, aha Cennet, aha yemek, aha pipi :)

Aklıma bu Mübarek Kandil gecesi gelenlere bakarmısınız yalnız. Uzun zamandır yazamadığım için kusura bakmayın sevgilı okurlar, lakin deliler gibi çanta yapmakla meşgulüm bu aralar. İçimden bildiğiniz çanta canavarı çıktı ya, ay ne eksantrik tasarımlar yapıyorum aklınız durur sanki 40 yıllık çanta tasarımcısıyım ama en güzel yanı butik olması yani bir ürünü sadece 2-3 tane yapıyorum. Neyse işte bu aralar kapalı terasımda kurduğum minnacık atölyemde asosyal birbiçimde çanyata verdiö kendimi :) Yazmak asla aklımdan çıkmıyor ama ne zaman otursam otlayan inek gibi mönitöre bakakalıyorum aklımda yazacak çok şey var ama sızıp ellerime geçemiyor mendebur harfler...ama özlemişim yaw...Hepinize hayırlı kandiller. Beni Cennete alırlarmı sizce yaaa tırstım şimdi ufaktan iyimi :D

Nickimsiz ultra manzaralı terasında Bidisi, Ateşi ve Efe kedisiyle mutlu, yanında kahvesi, çatıda Ebabil kuşları, çılgınca bağrışan Martılarıyla birlikte okuyan herkese selam ederler büyüklerin ellerinden, güccüklerin gözlerinden öperleeeerrrr :)

11 yorum:

  1. YAVRUM BENİM YAAA SENİ ALIRLAR SEN MERAK ETME :)
    SENİ ALMAYACAKLARDA KİMİ ALACAKLAR.

    YanıtlaSil
  2. Kesin ve net bilgiyse ben burada muzurluğa devam edeyim o zaman..nasılsa torpilim Yüce Makamdan :)

    YanıtlaSil
  3. Süpersiniz Handan hanım, emme velakin bu kadar davara cennet huri vadetmezsen nasıl müslümanlığa inandıracaksınız.. Esasen Tanrı nedense her şeyi erkek gillere vaat etmiş.Hatun gillere bişi yok . Nuri falan hikaye. Böyle gerizekalı Tanrı tasavvur edemiyorum.Bu dünyada her şeyi yasakla Şarap içki yasak Yaz sıcağınta hatunları mumya gibi paketle saçını tenini gözükmesini yasakla sonra cennette hepsi cıbıl cıbıl Şarap akan derelerden kafayı çek Flatrate grup sex bu ne tezattır böyle. Ne demiş şair, O palavrayı geç,Guruba karşı bu son bahçelerde keyfince ya şevk içinde harab ol ya aşk içinde gönül.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilahi..çok güldüm buna işte...aslında gerçekten ilahi bir ironi gibi değil mi, mesela yaşarkene ivil ivil sakla canım beyaz teni, gerekteiğinde doktora bile gösterme ama sonra cıscıbıl gez cennet bahçelerinde yakalayan tıklasın gitsin :) BUson fasıldır ey ömrüm nasıl geçersen geeeeeççççç rım rım rım :)

      Sil
  4. Ayrıca Büyüklerin ellerinden guççüklerin gözlerinden şettiryonda ortancalara bişi yokmu ???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ortancaların da gadasından öpiim bari hatırları galmasın demi ama :)

      Sil
  5. Lan azgın manyak karı. ALLAH C.C. kocanı güzelleştirmeyi akıl edemedi mi sanıyon. Bekar ama senin gibi dinsiz imansız olmayan kadınlara en güzel en yüksek mertebeli beğendiği erkekler ile nikah yapılacak. KOKANA KARI SEN KENDİNİ DÜZELTMEZSEN CEHENNEMDE SİDİK İÇERSİN ZATEN POPONA DA ATEŞ GİRER ÖNÜNDEN ÇIKAR ZEVKİNDEN KUDURUR, BİR DAHA GEBERİRSİN SONSUZA KADAR BÖYLE ZEVK SEFA SÜRERSİN. EN İYİSİ ALLAH CC SENİ ISLAH ETSİNDE CENNETE GİR. TÖVBE ET, YOKSA HER YERİN ATEŞTEN KUDURACAK, YANACAK.

    YanıtlaSil
  6. Nickimsiz hanım böyle yorumları neden silmiyorsunuz hakkınızda neler yazmışlar çok rahatsız oldun siz nasıl görmezden geliyorsunuz ?

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar...öncelikle belirtmeliyim ki hakaret içerikli yazmasaymış gayet eleştirisel bir yorum olacakmış, lakin ben yazanı rencide edebilecek cevaplardan hiç bir zaman haz etmedim etmeyeceğimde..kaldı ki bu dünyada beni anlayabilen 3-5 kişi, okurlarımdan da 3-5 kişi varsa daha ne isterim ki...öncelikle kendi çapımı biliyorum..yorum yazanın da okuyan her bir okuyucunun da yüreğine sağlık ziyaret ettikleri için çok teşekkürler..ayrıca size de teşekkür ederim beni düşünüp uyarıda bulunduğunuz için çok incesiniz..iyi akşamlar :)

    YanıtlaSil
  8. Hadisi Serifi oyle resime konulmaz lutfen hassasiyet gosterin saygili davranin. Efendimizin sozlerini oyle haram olan resimin icine koymaniz siddetle yanlis oldugunu beyan etmek isterim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar internetten bulduğum görsellerdir, extra çalışma yapmadım, nazik uyarınız için teşekkür ederim bundan sonra daha özenli davranacağım, iyi günler.

      Sil