Translate

14 Temmuz 2014 Pazartesi

Bu Mübarek Sıcaklarda Salakça Hayallerim ve Ben :)

Şu abuk hayallerimde olmayaydı iyiydi demek isterdim ama demeyeceğim...çünkü onları kurup havalarda uçurtmayı seviyorum ki ben.

Mesela bu sıcaklarda harıl harıl yemek yaparken üzerimde buzdan kıyafetlerim olsun...salak daha iyisini bulamadın mı diyen olacaktır ama olmaz, illa o yemeği ben yapacağım ve o şekilde yapacağım...inadım pistir :))

Bu sıcaklarda toplu taşıma araçlarında bir yerden bir yere gitme meselesi...düşüncesi bile içimi hoplatıyor, araba yok mu ?  var elbet...bir arkadaşıma rica etsem istediğim yere götürürler sağolsunlar, ama piçlik değil mi illaki ışınlanayım..transportere koordinatları gireyim şak diye Eviçi kadınımın evinde olayım, Lan sevgilimin yanında biteyim aniden ( ne tırsar ama haa )...ne bileyim Datçada denizin orta yerine düşeyim...daha da abartiim Yeni Zellandaya fıştırtıyım kendimi...olmadı Colin Firth' im tuvalette hacet giderirken bir anda zort diye havadan ineyim, aaaa diyim sonra, pipisi de ne küçükmüş, yani "hiişş Mr Colin your dick not big" adam kahrolsun sonra..bana bunlarla gelsinler yaz sıcaklarında..vırt vırt orayı burayı gezeyim sıcakta erime ve ergime tehlikesi olmadan dimi ama :))

Yine bu yaz sıcaklarına özel soğutucu battaniyeler yapsalar ya...kışın elektrikli battaniye yapıp paranın a... yani gözüne koymuş bir zihniyet neden yaz ayı için bu meretin soğutucu olanını icat etmemiş ki...bak çok kızdım ama :) e klima yokmu diyende olur şimdi...bende dahil olmak üzere yurdumun aynalı sazan popülasyonu fazladır :) ifidim hemen cevap vereyim Klima bizim racona ters yani, abim rahatsızlanıyor, anneme dokunuyor, kız kardeşim utanmasa bu sıcaklarda muflonlu kabanla dolaşır ( ay yazarken bile hararet yaptım su kaynattım valla bak) kısaca bu soğuma işini tekil şahıs olarak düşünmem lazım evin yangın Ayşesi olarak...

Daha da saçma sapan bir sürü hayalim var yazacak ama valla uykum geldi ya..şimdi aklıma üşüşenler yarına da kalırsa Vol. 2 yaparız artık :) Şimdilik benden bu kadar...

Nickimsiz aklında lan Sevgilisi, yan oda da Balalayka Bacısı, yanında Kara köpeği ve Bidi köpeği salonda minnacık Sado kedisi ile öutlu huzurlu :) İyi geceler arkadaşlar.....

Not: Fotoyu Sarı Bela mahlası ile andığım bir arkadaşımın facesinden arakladım..altında ki yazıda fotoya yaptığım face yorumudur, onu da utanmadan kopyalayıp yapıştırdım ...ay çok hazrcıyım çooook ehue :))

hayallerimin bikinisi..kıç loblarım yandan patlamış, çatalım büzüşmüş, selülitlerim baldırlarımda halay çekerken ben plajda gizem karısı rölündeyim...ah en büyük fantezim :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder